hey meiden, 1 van de 4 vriendinnen die bevallen is heeft een naam voor haar zoontje die wij (misschien) als 2e naam zouden gaan gebruiken (mochten we ooit een zoontje krijgen) vinden jullie dat we die naam als 2e naam aan kunnen houden of niet?!
Miss C.... gaan jullie die tweede naam ook als roepnaam gebruiken??? Want zoja... dan zou ik er over gaan twijfelen.. plus natuurlijk hoe een goede vriendin het is... zie je haar weekelijks, maandelijks, per kwartaal (je begrijpt het..) Gebruik je de naam alleen bij oficiele zaken.. inschrijven school, trouwerij.. en is het verder "slechts" een initiaal... gewoon lekker die naam laten staan....
Gekko, jij hebt niet makkelijk praten hoor! Ik moet me gewoon niet zo aanstellen.. Miss C ik sluit me bij gekko aan!
Ik vind dat ook MissC! Kan prima, zolang het geen roepnaam is (je kunt dan ook nog gekscherend zeggen: jullie hebben zo'n fantastische zoon, daar wilden wij de onze ook graag naar vernoemen ). Als het wel een roepnaam is, zou ik sterk twijfelen, maar inderdaad de beslissing af laten hangen van hoe vaak je hen ziet/hoe close julie zijn!
Wat nou aanstellen....??? Ik geef je groot gelijk dat je zou willen testen.... maar.... Niets is zo ongelofelijk vervelend om down te zijn van een witte reus_test. Om een week of twee weken later roze te testen... dat is dan een hoop verspilde ellende.... en dat is er al genoeg op deze aardkloot
De stoute schoenen aangetrokken en net nieuwe testjes gehaald. Nog een testje gedaan gelijk toen ik thuiskwam en JAAA!!! Donkerdere streep dan eergisteren!!
Ow, sorry, zie net jullie berichtjes over het testen pas, nadat ik mijne heb geplaatst... Beetje op een stom moment, sorryyyy... Ik zou ook wachten met testen (ja, makkelijk praten, ik weet het), maar heb ervaring met negatief testen en dat is echt kut.... Ik zou ten alle tijde wachten tm ong. 13 dpo! Op die dag heeft Esthertie posi getest en ik zelf ook!
Jah, probeer ik Maar vind het nog steeds super ongeloooooooooooofelijk, en daarnaast ook wel echt heel erg spannend allemaal hoor... Ben bang dat ik me pas echt ga/durf te gaan verheugen als de 12 weken voorbij zijn... Dus nog 2 maandjes te gaan...
Aily ga jij je nu ook al verontschuldigen Rare meid... we zijn blij voor je... lekker testen... groot gelijk dat je teste toen je teste.. het was vlak voor een verjaardag toch??? Het was de vraag... wijntje of niet een wijntje....
Na alle testjes van de rest voorbij te hebben zien komen de afgelopen 2 maanden vind ik t zo cool dat het testje op de foto nu gewoon van mijzelf is... Blijf het echt bizar vinden!! Ga steeds terug naar die pagina, heb er zelfs een print screen van gemaakt, hahahahaha.
en we zijn weer terug bij het onderwerp.. wachten en geduld hebben... hihihihihi... straks zijn er kinderen.... praten arrg.. antwoord... geduld hebben... straks klets ie de oren van je hoofd.. lopen.... zindelijk... lezenschrijventafelsspelling AAAAHHHGGG waar zijn we aan begonnen
Haha, ja klopt, van mn moeder! Ik ben super blij dat ik heb getest, want ik dacht namelijk eerst: ach nee joh, ik ben toch niet zwanger, heb wel zere (.)(.), maar ik heb me nu al drie rondes verbeeld dat ik zwanger was!!, maar had nog 1 testje liggen, dus tussen alle bedrijven door (boodschappen uitpakken, omkleden en optutten, met nog 15 min op te klok om uiterlijk te vertrekken naar het feestje) snel testen... en toen............ BIZAR!!!!!!!!!!!! Nog steeds
Hihi, ja daarom is t ook zo leuk dat wij een vast cluppie blijven, zwanger of nog proberende, we zitten gewoon allemaal in (bijna) hetzelfde schuitje steeds.... Allemaal wachten op geen bloed...
Meiden.... als ik op 15 maart nog niets weet.. (geen duidelijk ei.. geen ongi....enz) maak ik voor 16 maart een afspraak met de ha...op 15 maart heb ik dan een cyclus van 60 dagen... en dan vindt ik dat ik wel voldoende "geduld" heb gehad hihihihi.. of zou ik dan nog even afwachten
Ja, dat zou ik dan ook gaan doen! Dan zou Clomid eventueel een oplossing zijn toch? Ik heb hier al heel veel succesverhalen daarmee gelezen
gekko, dat lijkt me niet onverstandig! Toch hoop ik dat je eerder duidelijkheid hebt (en dan het liefst in de vorm van en positieve test hihi)!
Nee leek mij ook wel wijsheid... maar een termijn ervoor kiezen was wel lastig.... aangezien de temp nu weer redelijk stabiel is.... hoop ik dat de boel weer een beetje normaal gaat lopen... heb nu een klein weekje normale temp achter de rug... dus... nog drie weken om en nabij voor duidelijkheid... dat is toch normaal/redelijk???