Hey Bren! Jij al weer flink aan de klus zeker hè? Hier aan het wachten en hopen.. Pfff dat duurt ook elke ronde langer voor mijn gevoel!
eey mel ja wij zijn al druk aan de klus en eitje aan het zoeken hihihi ja het wachten duurt altijd zo lang die 2 weken na het ei lijkt altijd of er geen eind aan komt
Dat is inderdaad heel vervelend!! Daarom hebben wij namen die eigenlijk niet echt voorkomen, maar wel heel "normaal" zijn Het was wat gepuzzel, maar dan heb je ook wat Nou... Ik kan je vertellen (wat ik dus écht even van de eerste zw.schap was vergeten...) Dat het wachten op het ei nog niets is Als het raak is en dan wachten op de eerste echo.... Die is gewoon nog ruim 4 weken wachten nadat je positief getest hebt!!! (Maar ik heb het er graag voor over hoor )
ja als je zwanger bent en dan wachten op de echo om te zien of alles goed zit duurt ook heeeeeeeeeeeeel lang ja pfffff dat kan ik me ook nog goed herineren maar ja dat heb ik er indd ook voor over alleen hoop zo als het weer raak is en dan eerste echo heb dat ik dan wel goed nieuws hoor en niet weer zo`n rot nieuws als vorige keer
Dat hoop ik ook voor je Bren!!! (en Papa natuurlijk ) Komt vast goed... Vol vertouwen blijven Ik ga eens wat doen, tot vanavond....
Iedereen is zwanger/bevallen?? kan toch Bij mij thuis kan je maar 1 uur bellen voor een eerste afspraak....
maar dan weet je wel waar je op wacht kijk eens naar gekko... die wacht op... dan wacht ik toch maar liever op die echo
Hahahahahaha... Ik had vanmorgen waterig!! hihihihi.. het was in ieder geval weer eens anders dan de laatste weken....ik wordt gewoon melig van mijn lichaam...