Gaan die dan naar de psz? Of is dat aan het einde van het volwassenen?? Of heeft ze al een kinderfeestje?
Lag ze je hele zwangerschap stuit? Ze draaien toch heel veel??? (begrijp dat het over 9 maanden is verspreid...)
ja ze draaide ook veel alleen op het eind niet meer hoewel ze uiteindelijk wel uit zichzelf is gekeerd en zat toen al zover ingedaald dat ze niet weer terug kon draaien
hihi dianana zo heb je wel 17x extra je kleintje GRATIS kunnen bewonderen wat een eigenwijze donder hahhaha...jou zo in spanning laten zitten zal nu zeker ook een eigenwijs boeffie zijn he
ik was bij een vk onder behandeling en dan krijg je er idd maar 1 bij 10 weken ong. heb 3x echo gehad... 1x bij 10 weken 1x bij 20 weken(pret echo) en 1x bij 25 weken ong weet niet meer pcies(pretecho 3d)
ik ben ff me kids van school halen pfff ben de hele ochtend niet vooruit te branden bah zal wel door de ongie komen dat ik zo moe ben bah het liep er gisteren gewoon uit ik hoorde iets in de wc lopen en was geen plas maar bloed zo erg heb ik het nog nooit gehad ach ja ik zie het maar als een goede grote grondige schoonmaak zodat deze maand me eitje goed kan nestelen hihihi