Goeiemorgen all MTB, dank je wel meis, fijn die lieve berichtjes True, wat rot zeg die onzekerheid!! ik hoop dat je snel duidelijk heb, voor of je ei, of een positieve test, of ongie, klinkt niet leuk maar weet je wel waar je aan toe bent Gekko, voor jou ook irritant! hoop niet dat het lang meer duurt
zat om 8 uur al beneden heb ik een vrije dag kan ik nog niet uitslapen.. tsja met 5 poezen die honger hebben en naar buiten willen :x
ach kan der ook niet saggo van worden, vind het wel schattig, komen ze met hun pootje over me wang aaien om me wakker te maken, het zijn echt mijn kindjes ik ga ook ff aan mijn huis beginnen, kom af en toe wel ff tikken.
morge engel ja hier ook hoor gekko maar heb het iets te lang laten liggen allemaal dus heb wel iets langer werk vandaag maar goed het moet toch een keer gebeuren ....
ja ze kunnen op me kamer.. toen we hierheen verhuisden hebben we geprobeerd om ze niet meer in de slaapkamer te doen, maar dan heb je helemaal geen nachtrust, omdat ze constant gaan mauwen en krabbe aan de deur. enigste waar ze niet mogen is de bijkamer, (later babykamer) die zit altijd dicht. verder slaapt er altijd 1 op bed en de rest op zolder.. hun stekkie
Hi dianana, ook lekker aan de schoonmaak kheb de was al gedaan, nu maar ff 3 verdiepingen stofzuigen en dweilen pff
Ja best wel.... als ongi nu binnen een paar dagen komt... is mijn cyclus deze maand wel op zijn gat... maar in ieder geval niet zo heel erg lang.... Jij had ook een rare maand deze maand toch True? Ik bedoel... voor jou hoop ik een knalroze test... maar zelf denk ik het niet....
haha ook dit herken ik schoonmaken etc dat is zo bijgehouden,maar me strijk pfffffff heb ik zo'n hekel aan heb de afgelopen dagen niks gedaan eraan,dus is beetje opgestapeld (lees: mega berg in wasmand..bah) heb de vouwwas wel bijgehouden,maar die @#$!@#!@#$@#$ strijk he
kmoet trouwens ook even met de badkamer aan de slag... er is niet echt hoe zeg je dat, afzuiging de badkamer is gemaakt in een slaapkamer.. dus de enige ventilatie is het raam open zetten, maar dat doe je niet elke dag, omdat ik het raam overdags nie open wil laten. nu krijg ik dus langs de kit rant een beetje schimmel ik heb al een paar x dat hg spul gebruikt maar werkt niet. iemand een idee?
ik heb mijn strijk aan een "strijkrek" hangen..... dan hang ik het te drogen met zo min mogelijk kreuk mogelijkheid... en de rest doet mijn man meestal Die vindt strijken leuk (sinds ie het kan)
dat is een goeie die van jou die van mij zeg dattie het niet kan, al deed hij het voor mijn tijd ook zelf hahah
Wat ik doe bij hele erge nare schimmel..... als hg niet meer werkt... Ik pak een fles dikbleek.... en smeer dat erop.... de schimmel is dan niet echt weg volgens mij... maar je ziet het niet...