nou we zijn wel heen geweest op de heenweg dachten we al zou t droog blijven maar dat was dus die rookwolk alleen wisten we dat toen nog niet
Kouwe rillingen... dat is bij mij om de hoek... dat is mijn stad zal ik maar zeggen..... woon er net buiten omdat het onbetaalbaar is.... maar wel op fietsafsatnd......
het was echt een baan rook zeg maar en we reden dr precies onder naar het bos toe op de terugweg ook weer alleen wisten we toen wel dat t rook was
Tsja..... je weet natuurlijk niet de geestelijke gesteldheid.... en ook niet wat er met die man/vrouw aan de hand was.... Iemand moet haast wel heel veel pijn hebben willen ze zichzelf tot zoiets zetten.... Maar wat moeten nabestaanden zeggen op de begravenis.....
ja maar jeetje ... springen... dat ding is zooooo hoog ik zou niet eens over de rand durven te kijken laat staan te springen en dan de mensen die t op moeten ruimen ... of gezien hebben
Uiteindelijk niet de tuin geschoffeld.... wel: was opgevouwen strijkwerk weggewerkt gezogen boodschappen en start herstel verf op trap...
we werden gebeld door mn oom en die zei t en later man dat we maar naar huis moesten gaan ... maar toen waren we al op de terugweg
Ik ben al drie keer op die dom geweest... uitzicht is geweldig en ook naar benedenkijken is super.... mensen zijn zo klein... Je mag helemaal niets van de dom afgooien.... stel dat er iemand onder loopt!! Ik begrijp zelfdoding heel erg slecht... ik heb er eigenljik alleen echt begrip voor als mensen heel ziek zijn en heel veel pijn hebben.... (soms kan dat ook bij een geestelijke ziekte) Ik ben redelijk positief ingesteld... en heb dus zowiezo moeite met de glas is half leeg mensen..... Maar je zal maar halverwege terugkomen op je besluit....brrrr
al zou ik t begrijpen van sommige mensen... maar op die manier ...pffft je moet wel heel erg niet meer willen dan