erge is... heel soms hebben mensen een geestelijke ziekte.... en dan hebben ze momenten dat ze niet meer weten wat je doet... en dat is maar heel kort... je zal dan maar net hebben gesprongen...... Weet je wat.... laten we het over iets anders hebben..... dussss morgen waarschijnlijk regen..... wat ga jij doen? Ik ga verder met de trap....
nou ik zou aan de kast gaan maar als t regent dan dus maar niet jammer had er wel zin in ik denk dat ik morgen maar ff aan mn was ga die verjaardagszooi is klaar nu op de slingers na en die maak ik denk ik vanaaf ff en nog een opdracht voor een sticker dan kan aldie troep weer in de kast en heb ik weer volop tijd voor alle andere dingen zoals de was dus denk dat dat t maar wordt mss nog ff naar babywinkel kijken voor een dekbed alvast voor de kleine
hahahaha jij zag al iemand staan daar die iedereen ff ging vetellen van de ernst van de zaak en iedereen naar huis stuurde hahaha
ik moet wel ff ze heeft nu wel een bed en het matras is geregeld maja ze moet ook ergens onder he voor we haar kregen ging ik wel eens neuzen in die zaken maar je maakt jezelf wel lekker idd
Hahahaha... ja.. in juli bevalt een vriendin van me... en dan moet ik dus wel naar binnen... even iets leuks kopen enzo... Ik hoop dus maar dat ik dan zelf zwanger ben... ik denk dat ik het dan iets beter aankan...
In Juli ja jeetje wie weet wel ja... durf dr niks op te zeggen hoop t heel erg voor je/jullie en voor mezelf ook natuurlijk... ik denk dat ik dit jaar geen kindje meer op de wereld zal zetten
Ja... het was een....ongelukje.....was groen toen ik het hoorde.... juli is wel heel snel dan idd... ineens.... hoop ook dat het voor jullie gaat lukken voor dit jaar... al de gyn gebeld?? dat zou je toch doen?
GEWOON Niet eerluk... ik wil oohoohook... en als we dan toch bezig zijn.. Dianana, truelove, engeltje, doudou, miss c en mel5 oooooooook... (vergeet ik je sorrry... niet mijn bedoeling... ff snel een paar namen uit mijn hoofd getikt)
ik ga ff de kattenbak doen en dan aan kookboel....maak echt uitgebreide soep vandaag.... dus daar ben ik wel even mee bezig.... kijk zo af en toe wel ff.....
wat doe je morgen dan??? Ik hoop voor je dat de regen vanavond valt en je morgen aan de kast kunt beginnen.....