Hey meissie.... dat bedoelde je... super dapper van je... maar kan me voorstellen dat je er enorm tegenop ziet............................ jammer dat we je niet even live een knuffel kunnen geven, dat zou je vast fijn vinden. Digiknuf voor jou oke, doe je een beetje rustig aan vandaag en extra lief voor jezelf zijn? *smiley die een kus geeft* Ik moet er toch even volgens onze glas half vol theorie wat positiefs tegenaan gooien om je ook daarmee een hart onder je riem te steken: misschien lost het wel heel veel op voor je en ben je daarna snel zwanger! Kop op meis, het is een kloten stap enerzijds, maar anderzijds fijner dan zelf aan blijven modderen en je steeds onzekerder voelen... toch?
Begrijp je helemaal.... de gyn is gelijk zo.... confroterend.... en dan ook nog eens vier dagen voor je NOD.....
ja en dat vind ik dan ook juist weer zo eng straks maken ze een uitstrijkje... en als ik dan stomtoevallig(zal niet)zwanger ben (pendel voor maart) straks gaat t daardoor fout *zucht*
Als je het daar nou eens over hebt daar..... dan kunnen ze er vast rekening mee houden.... ik geloof er niets van dat als je met vragen over waarom zwangerschap niet wil lukken aankomt en je aangeeft dat je vlak voor een NOD zit ze dingen gaan doen die een eventueel vruchtje kwaad doen..... Doen ze dat wel dan gaan ze op voor de nationale Hork kampioenschappen...
Ik zou die afspraak laten staan..... je hebt er heel erg tegen op zitten hikken en denk je dat ze gelijk gaan uitstrijken???
dat denk ik niet ... dat weet ik zeker... hier sneeuwt t echt hard gewoon begint nu ook te blijven liggen
hmm ok... dan eehhhh.. tsja dan weet ik het niet.... hihihi.. dat krijg ik dan nog denk ik.... nu alleen nog minimaal poedersneeuw....en het blijft niet liggen....
nog 21 dagen tot de eerste dag van de lente.... enne.... Aprilletje zoet, toch nog af en toe een witte hoed
Zomertijd gaat deze dag in Klok één uur vooruit om 02:00 naar 03:00 uur Een uur minder = dus één uur minder slapen! nu ga k echt hoor