December chica`s vol.3

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door papa76, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben er weer... nu gaat het hier ook sneeuwen....

Op de tuintafel blijft het al liggen

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hier is de wereld weer wit

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owh ik hoop dat wij dat ook nog krijgen... dan ga ik er vanavond lekker op uit... lekker wandelen:D:D:D:D:D

4. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ik vind t helemaal niks
    ben dr zo klaar mee die kou

5. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
  7. Engeltje1

Hi dianana, ff poezen eten geven

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dubbel 0 heaven.. hoe was jou dag.. en hoe is het met je rug??

9. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    @ Dianana,

is het geen optie voor de zekerheid je ap te verplaatsen na je NOD? Nog 1 keertje bellen dan... Maar je moet maar zo denken: een uitstrijkje laten maken wil je toch niet (neem ik tenminste aan, want je kunt ook symptoomvrij zijn en zwanger), dus als je 'm laat staan, moet je sowieso daarna nog weer terug voor t uitstrijkje. Omdat je er zo tegenop ziet, kun je het beter 1 week daarna zetten toch? Dan hoef je niet 2 keer achter elkaar naar het ziekenhuis en neem je deze aankomende ronde als gevoelsmatige laatste 'eigen' ronde...

10. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    @ Dianana,

Temp jij trouwens al? Als je de stap naar de gyn nu gaat maken, is het wel verstandig deze laatste ronde alvast te tempen... Dan hebben ze gelijk al wat informatie. Of heb je al een tijdje temp grafieken bij gehouden? Weet het even niet meer zeker :)

11. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    das wel waar ja
    ik dacht... als ik symptomen heb kan ik nog afbellen
    maar straks heb ik geen symptomen en wel zwanger ... was bij dochter ook zo

12. Engeltje1

Hi girls, ja weer een werkdag en me rug gaat al veel beter metde tijgerbalsem

hoe is met jullie allemaal?

13. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Moet je alleen wel nu nog een keertje bellen... Dat is wel even balen, omdat je er al zo lang tegenop had gezien en nu eindelijk de stoute schoenen had aangetrokken... maar als je hebt gebeld, zijn wij er weer voor je om je te steunen! Als je hem de week daarna zet, dan is dat ook de week waarin de lente begint, en ook de week waarin jullie samen actie ondernemen om verder te gaan in het proces om weer zwanger te raken! Symbolisch!

14. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Dat is goed om te horen Engeltje, fijn voor je!
    Hier gaat 't oke. Zere (.)(.), maar daar ben ik alleen maar blij mee natuurlijk :), en een trekkerig gevoel onderin mijn buik.
    Verder heel hard aan het werk aan een hele duffe stomme salesanalyse waar ik al dagen over doe en morgen MOET het af zijn, dus moet vanavond nog door, blegh.
    Wat eet jij vanavond? Gekko pannenkoeken van boekweitmeel (jaja :D) en ik maak haaskarbonaatjes met lekkere kruiden (zo maakte mijn moeder ze vroeger ook, je kent het wel, mm)

15. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    kan ik mss beter 1,5 week later doen anders ben ik mss nog ongi ... heb ik dat weer
    (of de ongi blijft weg natuurlijk(pendel maart))

16. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ja en het is 4 dagen voor NOD, dus dan kun je heel goed nog geen symps hebben. Bij mij begon achteraf pas op donderdag de jeuk en op vrijdag mn zere (.)(.), zondag was NOD. Denk trouwens ook als de gyn weet dat je nod dan is, dat ze ook adviseert de week daarna te komen...

17. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ja ik denk idd dat ik maar ff bel weer morgen
    en dan kan man mss ook mee
    ik moest nu alleen ...

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ach ... en door de tel durf ik wel ...;)
    heb deze afspraak maken ook overleeft:)

19. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Oh wacht, hier staat dat uitstrijkje niet schadelijk is als je zwanger bent en dat uitstrijkje niet kan als je ongi bent.. Dus misschien juist laten staan dan? Maar kan me voorstellen dat je je niet lekker voelt bij uitstrijkje bij zo'n prille zwangerschap....... dus dan zou t na je ongi moeten..

Veelgestelde vragen bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker

(sorry voor de site, maar daar staat alles op)

20. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Lees net dat je man niet mee kan naar deze afspraak, dan zou ik hem zeker verzetten naar na ja ongi (of dan dus afbellen omdat je op roze mag!!! :D), want

2 onthouden meer dan 1
    het is emotioneel zwaar

En misschien heeft hij ineens ook wel wat vragen of onzekerheden, dus voor hem ook wel zo fijn om mee te gaan, toch?

Deel Deze Pagina