ah ok 'gaaf' hoor ! het gaat dan dus echt beginnen allemaal !!! spannend he ik duim voor je dat t snel raak is
ja mel hoe voel je je? wanneer was je NOD ook al weer ?.... heel snel dat weet ik wel 25e dacht ik ???
Had je mijn berichtje gelezen over carnaval Dianana? Wat zou jij doen? Ik zat ook al te denken om te zeggen dat ik antibiotica slik, maar dat valt echt enorm op nu ik al heb gezegd dat ik ook met de auto kan komen. Ik ben zo bang dat ik door de mand val! Kan niet goed liegen...
ehhhm ff denken hoor ik heb laatst gebruikt dat ik ab gebruik idd je kunt zeggen dat je niet drinkt door de ab en dat je met de auto bent voor t geval je toch niet helemaal lekker wordt en je dan naar huis kunt
Poeh, lastig hoor! Ik ben echt een carnavalvierder! Dus ik baal ergens ook wel dat ik niet een drankje mee kan doen! Dus ik hoop echt dat het deze ronde lukt, want dan heb ik het ook echt ergens voor gedaan. Met oud en nieuw bijv ook niet mee geborreld en dat had ik achteraf dus gewoon kunnen doen!!!
ik heb met oud en nieuw wel wat gedronken had mn ei pas daarna maar ja toen was t ook niet raak idd weet je meiden die niet weten dat ze zwanger zijn drinken ook mss gewoon ... en dan komen ze er later pas achter dat ze zwanger zijn weet alleen niet of ik met mezelf zou kunnen leven dan ze zeggen ook dat t pas kwaad kan als er bloed bloed contact is met de baby en dat is er in dat stadium nog niet ja t zou voor mij niet moeilijk zijn ... ik zou gewoon niet drinken en lekker t ab verhaal aanhouden maar kan me wel voorstellen dat je in een lastige situatie zit
aan de andere kant wat is nou 1 carnaval niet drinken op je hele leven je moet alleen idd wel een goede smoes hebben
Je hebt helemaal gelijk hoor! Ik ga absoluut niet drinken. Alleen is het iedere keer zo'n teleurstelling als het niet is gelukt. Dan ga ik automatisch terug denken: dan had ik dus toch.... Ik ga gewoon zelf rijden en dan hoeft er ook niemand iets te vragen!