ik snap je precies hoor ik drink hier ook altijd tijdens mn ongi vanaaf nog op t weer af te leren voor hopelijk iig 9 maanden of nog langer als de BV lukt
Goedenavond Meiden! Sorry voor de late reactie maar ik was op mijn mobiel aan het mee lezen en ondertussen de was aan het doen.. Dianan, wat goed dat je een afspraak gemaakt hebt! Es, ik zou ook een smoes verzinnen en niet drinken. Ik denk dat ik ook op rood ga, beetje opgezette buik aan het krijgen. Mijn NOD is de 27e
ah jammer he mel... maar wacht nog wel ff af he ... t kan nog ! ik dacht de 25e ja heerlijk he brinta! mss zeg ik die afspraak weer af zit dan 4 dagen voor NOD dat risico wil ik niet lopen eigenlijk maar ff zien wat ik doe en ik moet dan alleen man moet dan werken
lieve meiden en papa we gaan lekker filmpie kijken ik kom af en toe ff kijken hier en lees mee op mob.
Goede avond. Sorry heb vandaag niet alles terug gelezen ben een beetje gaar helaas. @Dianana Ik zie een mooie foto bij jou.. is dat de traktatie??
nou ik ben dr weer hoor das geen film voor mij ja dat is een kaartje en een traktatie wil je een betere foto zien ?
Trouwens.. als je van een lf van 14 dagen uit gaat zou ik inderdaad de 25 e mijn nod hebben maar die is de laatste paar keren 16 dgn geweest.. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je knutselwerk, had het net gemist, schoonvader kwam ff binnen!