Mijn banner klopt wel hoor! Ik zit vandaag op 13 dpo (alleen zegt ie dan automatisch dat je op dag 15 kan testen) Ik wacht nog wel even denk ik.. (misschien wel omdat ik denk dat het niet raak is) Hi True!
Dianana, ik kan me dat wel voorstellen in jou geval! Zou morgen gelijk bellen want als je het dan pas doet moet je misschien weer een paar weken wachten.
Lady's Ga mijn bedje in, ben bekaf en morgen weer een lange dag van 11 uur voor de boeg. Fijne avond en welterusten voor straks!!
Volgens mij gewoon omdat de banner van een lf van 14 dagen uit gaat! Goed van je dat je gaat bellen weer morgen! Hey bren, alles goed? Truste esthertie!!!
ok ... welk 'merk' heb je van banner dan ? die ik gebruik vraagt ook om je lf ja je hebt wel gelijk als ik nu wacht tot paar dagen voor die afspraak of ik symptomen heb ... kan ik idd mss weer een tijd wachten tot er tijd is... heb trouwens een vrouw nu mn 'eigen' gyn. is met pensioen
Ik weet het niet. Aan de ene kant een vrouw (omdat ik denk dat ze sommige dingen beter begrijpen) Aan de andere kant een man (alleen omdat ik zelf zo'n geweldige mannelijke gyn had bij mijn bevalling)
ik heb altijd man gehad en bij bevalling een vrouw ... die was heel lief en goed... maar met dit soort onderzoeken heb ik eigenlijk t liefst een man met bevalling maakt t me niet uit ... al was t sinterklaas... ze moeten dr toch uit
Haha, ja bij de bevalling maakt het inderdaad niks meer uit! Wat je zegt heb ik eigenlijk ook wel een beetje.. Mijn vrouwelijke huisarts heeft daar ook niks te zoeken, ga ik ook liever naar mijn mannelijke gyn, waarom geen idee!
ja ik weet ook niet waarom ... is gewoon een gevoel maar nou heb ik een mannelijk huisarts... doet zn assistente dat soort dingen ! pfffft schiet ik dus niks mee op