nou ja het liefst door mn man natuurlijk maar nee idd t maakt me nu niet meer uit was vanmiddag heel verdrietig maar ben dr nu wel een soort van overheen ... t liefst wil ik die molen niet in natuurlijk maar wie weet valt t mee en ben ik gewoon zwanger in maart ... de pendel zegt t ook
ik ook mel ben moe gejankt ff lekker op 1 oor en ssssslapen ... heerlijk je ogen dicht en alles ffies vergeten
Klinkt goed Dianana, alles ff vergeten! Ik kan mij zo voorstellen dat je er verdrietig van bent! Hopelijk kan ik mijn testdrang met deze banner beter bedwingen..
Hee lieve ladies, goeieavond en goeienacht Wilde net mn compu uitzetten om te gaan slapen, maar dacht, nog eventjes weltrusten zeggen tegen mn forumvriendinnetjes! Kuskus!
Good morning lady'sen heer. Toen ik vanochtend opstond leek t wel of ik n klap op m'n oog heb gehad. Hij is dik en rood en doet pijn, maar t komt omdat ie zo droog is. T wisseld na n paar dagen steeds van oog. Ga dinsdag aan de vk vragen of er wat voor is, t is geen gezicht. Wie had er nou laatst zo'n hele zere rug en ging naar de doc.? @mel hoe is t bij jou?
Goedemorgen!!! Allereerst hier mijn 1000 e bericht! Esthertie, droge ogen kan ook bij zwangerschap horen, zou het inderdaad even vragen! Hier gisteren avond opgezette buik en zeurderig gevoel. Toen ik naar bed ging bij het afvegen heel heel licht roze/bruin op het papiertje. Dus ik dacht, daar komt de ongi maar het bleef daar bij tot nu toe! Nu wel nerveus aan het worden..
goede morgen esth. zou t idd even vragen , heb dr geen ervaring mee tijdens zwangerschap jeetje mel... wat spannend niet de neiging om te gaan testen al ??? enneh gefeliciteerd VIP !!!
Thanks Dianana! Heb geen testen in huis (wat dan ga ik een dag na ei al testen haha) dus wacht nog even af! Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik naar de KV.. Hoe is het met jou? Ff alles kunnen vergeten vanacht?
ah mel! ben gewoon zenuwachtig voor je! ik heb echt zooo heerlijk geslapen maja als je wakker wordt is t weer t eerste waar je aan denkt he
Mel spannend!! heb je dat vaker gehad? eerst bruin,daarna niets (en daarna toch ongi?) of nog nooit (en gaat er ook niks komen?)
Dianana, natuurlijk denk je er gelijk weer aan! Hoop zo dat de gyn je gerust kan stellen door in ieder geval met een plan/voorstel te komen hoe ze je evt kunnen helpen!