True dat is pas een productief dagje dokter..... lekker hoor.. en ja Bren.. kan hij ook lekker zijn ding doen... vindt ie heerlijk.... en als ik thuiskom kookt ie altijd voor me.... heerlijk
me vriend gaat zo de kids van school halen,kunnen ze ff hier eten en dan weer terug en dan gaan we naar zijn moeder.. het zou vandaag nl de verjaardag van zijn vader zijn geweest ze hebben zijn vader (deels) in achtertuin uitgestrooid en daar staat ook een gedenksteen...dus ff daar een bosje bloemen of roos bij leggen/zetten
ow wat een heerlijke vent hihihi mag ik hem ff lenen af en toe?? hahaha mijne kan niet koken nl ja was zeker productief dagje hihi...had me klachten weer eens lekker opgespaard pfff maarja meestal is het voor de kids dat ik ga en denk ik ach ja van mij komt nog wel een keer...niet dus dus nu had ik zoiets van NU ga ik
@true zo dat is wat allemaal hoop snel over is allemaal nou ja te kort aan b12 zal niet zomaar over gaan maar ach om de paar weken een spuit in je bil is te doen hoor. ik krijg om de 6 weken er een en als ik zwanger ben om de 4 weken. als je te kort heb en je bent zwanger moet je wel extra laten spuiten
@mel lekker hoor zo`n vent mijne is ook geen ster in koken hihi ja hij kan lekkere eieren bakken hihi
kreeg net een smsje van de bedrijfs leider of ik vandaag een half uurtje eerder wil beginnen en dan kan ik vandaag en morgen eerder weg gewoon om 5 uur inplaats van kwart over 5
iew wordt alleen niet goed als ik eraan denk dat ik een spuit in me bips krijg.....overal oke maarr niet in me bips lijkt me heel pijnlijk
Die van mij kon ook niet koken... maar ik vondt wel dat ie het moest leren... Toen omi ziek werd moest opi leren koken......en andere opa kan ook niet koken... en toen de ouders van mijn man gingen scheiden kon mijn man's vader ook niet koken.... Dat wilde ik dus even voorkomen.... in het begin probeerde ie telkens nasi te maken..... voor hij wist hoe hij een prei moest schoonmaken ik heb me toch een hoop rijstepap met groente en zand moeten eten... blegh... Ondertussen maakt ie zelf pasta en sausjes vanuit niets... wel met recept... maar hmmm heerlijk....
ik heb al een meer dan een jaar dat ik spuit dus ik merk dat niet echt weet ook niet meer hoe dat toen was