@Mel Nee wat rot voor je!! Maar inderdaad wel weer fijn dat je een korte cyclus had. Hele fijne middag in de stad!! @True Fijn dat je een hoop wijzer bent geworden bij de HA en dat er aan je voet en oksel wat gedaan kan worden. Nu hopen dat er wat gedaan kan worden aan vit B12 en foliumzuur tekort. Wie weet ben je dan volgende ronde opeens zwanger!!!
Als ik jullie zo hoor mag ik mij gelukkig prijzen met een man die van koken houdt en ook nog lekkere dingen klaar maakt Ga weer verder werken, vanavond ben ik er niet. Werk tot 21.00 uur. Fijne middag allemaal!!
Die van mij kan ondertussen koken hoor Esthertie.... Ga je werken vandaag?? tot Vanavond?? Tot morgen fijne dag
@Gekko Ok nou dat scheelt al weer. Hoef je iig niet altijd zelf te koken Ik ben al aan t werk, heb n lange dag vandaag. Maar t is even rustig vandaar.
Ok.... dan heb je idd een lange werkdag vandaag... tot 21.00.... pfff.... ben je dan niet gebroken aan het einde van een dag?????
@Gekko Denk dat k vanavond wel uitgeteld ben maar kan t geld goed gebruiken. Werk normaal maar 22,5 uur en mijn contract is maar voor 3 maanden t/m april. Ik hoop dat ik langer kan blijven maar dat weet ik nog niet. Vandaar dat ik elk uurtje extra pak, werk deze week 40 uur. Maar als ik straks tot aan de bevalling geen werk heb is alles nu lekker en zolang ik mij ok voel wil ik gewoon werken. Daarnaast heb ik natuurlijk mijn eigen webshop maar dat staat even op n laag pitje. Hoe is t eigenlijk met jou banen jacht??
Meiden... Net terug uit de stad.. Normaal kan ik tijdens de eerste dag van ongi haast niet lopen van de pijn, nu nergens last van! Kom ik thuis, tampon verschonen.. Niks!!! Wat moet ik hier nu weer mee? Pff dacht ik een kortere cyclus te hebben gaat mijn lijf me foppen! Had me net bij m'n ongi neergelegd.. Sorry voor mijn ego bericht!
Hier een keukenprins in huis hij kookte altijd.. Heb t pas geleerd tijdens mn eerste zwangerschap; lang leven jamie oliver boeken!!
middag allemaal mel ???? jeetje ... had je veel vanmorgen ? dit is irri he ... ongi of niet . liever niet natuurlijk... maar blijf dan ook gewoon helemaal weg !!! true die prikken stellen echt niet zoveel voor hoor ... als je het been aan de kant die geprikt wordt ontspannen houd voel je dr nie zo veel van esth.... wel lekker idd xtra geld maar werk je niet over de kop he kopen.... dat doet mn man 1000 keer beter als ik , maar hij vind t ook leuk... ik heb dr echt een hekel aan !
Wat leuk dat jullie kokende mannen hebben, ga ook maar eens een hint geven! Vanmorgen vroeg niks, later op toilet bij afvegen dus helder rood. Ik dacht ongi, maar daarna niks meer dus! Ook geen hoofdpijn, buikkramp of pukkels... Ik durf maar nergens op te hopen want ik herken dit niet van mijn zwangerschappen!
Als ik morgen ochtend nog niet ongi ben ga ik testen kopen, had juist tampons en maandverband ingeslagen!
Ja ik weet niet of ik het spannnd moet vinden, kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben ivm dat beetje bloedverlies.
nou als t een beetje is en nu weer helemaal weg... mss nog van innestelling of een adertje beschadigd
Ik ga even eten koken, ben je er vanavond nog? Best jaloers dat er voor jou gewoon gekookt wordt!! Hihi
@ Mel: Jeetje... wat spannend meid... Hoop voor je dat de ongi weg blijft en je lichaam je gewoon aan het foppen was vandaag @ Esthertie: heerlijk even dat extra geld verdienen! Zeker als je het nu nog kan doen, gewoon lekker doen @ koken.... Mijn man kan ook heerlijk koken!! Maakt echt superlekkere dingen en heeft mij wat bijgeleerd Zoonlief houdt er ook wel van
Het zou prachtig zijn als dat zo zou zijn! Maar nogmaals reken ik er maar niet op! Eet smakelijk allemaal!!