owja wat dat rechtse limburg betreft... meesten hier zijn niet rechts,maar anti rotte appel en durven het nog uit te spreken ook
Nee, één met 5 wk en de andere waren zo rond de 6 á 7 wk... En tja... Is niet anders... We hebben een super lief zoontje en nu zwanger van de 2e, dus is wel goed zo Trouwens... de VK ziet dit dus als zwangerschap nr 4 (omdat ik er die van 5 week niet gemeld heb....) Klinkt ook raar, niet?!?! Ennuh....Je mag veel vragen hoor... Of ik antwoord geef is een 2e
Hi dianana, Heb gyn gevraagd of het uitstrijkje en de inwendige echo kwaad kunnen bij een prille zwangerschap. Ze zei van niet, dus daar hoef je niet over in te zitten
was jij bij de gyn geweest vandaag doudou?? ik laat de afspraak voor nu ook even staan kijken of man vrij kan krijgen zodat ie mee kan en anders verzet ik heb van de echo is idd waar ... heb ik ook gehad bij de kleine voornamelijk uitstrijkje vind ik eng omdat ze dr dan wel een zitten te wroeten
Ben vorige week woensdag geweest. Was ook zonder mijn man. Was mijn eigen schuld, want wilde perse snel na vakantie en toen kon hij niet mee. Volgende keer is 9 maart en Dan gaan we samen
Hallo kom ook Weer even spieken, vandaag niet geweest, was zooooooooo druk op de zaak, en lekker bij mams gegeten, oma thuis gebracht, gedoucht, ben nu moe Nog leuke of minder leuke dingen gebeurd? (lastig om terug te lezen op iPad)
Ze heeft naar temp kaarten gekeken en uitstrijkje gemaakt en inwendige echo gemaakt. Verder veel vragen. Vandaag heb ik op 3e cyclusdag bloed laten prikken en mijn man moet 2x een potje inleveren.
@dianana, hoop dat je afspraak meevalt joh! Ik vond het zelf fijn om meteen een paar oorzaken weg te kunnen stepen, maar Ben tegelijk bang voor wat ze misschien wel vinden.
t zal ook wel meevallen ben alleen bang dat ze niets vinden en ons dan weer weg sturen op dit moment heb ik zoiets van ... vonden ze maar wat want dat doen ze mss ook wat weet je waar je aan toe bent ook als t slecht nieuws zou zijn zeg maar voor het zelfde geld blijven wij hopen en gaat gewoon niet meer lukken dat zou ik kapot gaat vanbinnen maar kunnen we ons wel op andere dingen gaan richten denk niet dat t zo'n vaart zal lopen hoor maar dek mezelf alvast in ...
Op de echo kon ze zien dat ik geen vleesbomen of cystes heb. Tijdens het inwendig onderzoek zag ze wel iets wat heeeel misschien op onrustige cellen bij baarmoedermond kan duiden, dus dat is spanned. Cycluskaartjes vond ze er normaal uit zien. Ik vond het ook heel fijn om wat vragen te kunnen stellen...
dames ik ga vast lap dicht doen en zo lekker naar bed toe morgen vroeg op nousje naar school brengen tot morgen allemaal doeidoei
@dianana, ik vind het echt rot voor je dat je je een beetje zorgen maakt. Als je je hart wilt luchten mag je altijd een berichtje sturen hoor. We slaan ons samen wel door al die gemene onderzoeken heen, met hopelijk als resultaat hulp bij de kinderwens. Liefs
die onrustige cellen had ik ook bij het bevolkingsonderzoek ben toen doorverwezen naar de gy. en moest eigenlijk in dec. terug komen heb ik toen geen afspraak meer voor gemaakt (hoe stom kun je zijn) daarom weet ik ook dat ik zoiezo weer een uitstrijkje krijg en omdat t nu zo lang duurt weer heb ik er maar gelijk een dubbele afspraak van gemaakt nu temp kaartje heb ik niet ik moet er zo vaak uit snachts voor de kleine dat het totaal geen zin heeft heb wel mn ovutestjes bewaard en kan ik van nog een ronde bewaren tot ik heen moet ik vind t heel dubbel aan de ene kant wil ik dat er nu gewoon iets gebeurt pfffft ik weet t ook gewoon niet ik wil t gewoon niet
Begrijp ik wel, het is ook zo prachtig als het op de natuurlijke manier lukt. Kan me je terughoudendheid mbt het uitstrijkje ook voorstellen, vind t zelf ook heel eng.
en t is ook zo'n rot plek he als t nou op je arm was oid ik zei al eerder op deze momenten zou ik willen dat ik een jommetje was
Misschien moet je het gewoon per stap bekijken. Je kunt na een aantal onderzoeken altijd nog besluiten om de natuur te verkiezen boven ingrijpen.