ik wil wel heel graag dat er iets gaat gebeuren nu maar t is ff de stap die je moet nemen ik ben gewoon ook nog eens heel goed in mezelf op fokken ik kan mezelf echt de put in praten krijg me dr gelukkig ook wel weer uit hoor... moet er weer ff doorheen
ik had toen een man (is nu met pensioen) krijg nu een vrouw dat vind ik ook al minder prettig die man had er toen zelfs een camera op gericht omdat er witte puntjes te zien waren die opnames zitten in mn dosier zodat ze nu de 3e uitstrijk weer opnames kunnen maken en dan vergelijken of ze groter zijn geworden al heb ik grote kans dat ze nu weer weg zijn en dan is t weer een gesloten boek
Kom alleen even melden dat de hel nu echt losgebroken is! Kan me de Laatste keer dat ik zo heftig ongi was niet herinneren! Nou ja op naar het volgende ei! Prettige dag allemaal, ik ga te werk! X
En ergens voel ik me heel goed bij deze ongi, mijn cyclus weer 31 dagen en een normale lf. Zo was mijn cyclus ook voor mijn zwangerschap dus heb goede hoop in de volgende ronde!
@Mel Op zich wel fijn dat je nu echt ongesteld bent geworden. Weet je eindelijk waar je aan toe bent. Hoop dat je er niet al te veel last van hebt.
Oeps, Goedemorgen allemaal! Heb de verhalen van gisteravond ff snel teruggelezen maar geen tijd om te antwoorden Ga aan t werk. Fijne dag iedereen!!
we gaan dr vandaag aan beginnen maar hebben een turbulente nacht gehad dus even afwachten wanneer man uit bed komt