ik heb geen idee ze was met geen 10 paarden weer in bed te krijgen ... man is wakker nu , ze gaan onder de douche en dan ws aan de kast beginnen
jah esth. pfffft voor de kleine dr nieuwe kamer straks kaal halen veranderen wit maken nieuwe greepjes dr op
@Dianana Leuk om te doen, ik ga binnenkort toch ook maar beginnen met zoeken naar meubeltjes op marktplaats om op te knappen. Nog heel even wachten op iets beter weer zodat t in de tuin kan ivm verf/terpentine dampen. Krijgen we voor/na foto's te zien??
ja das goed esth. wat voor stijl zoek je? toen wij de baby kamerkast maakte hebben we alles met acryl verf gedaan... dan kun je ook gewoon verven en doen als je zwanger bent en heb je geen last van nare geurtjes bedje raden ze trouwens zoiezo aan om met acryt te doen ivm met knagen als ze eenmaal kunnen staan
Mel, fijn die duidelijkheid!! En fijn dat je cyclus nu waarschijnlijk weer op orde is!! Mel op roze in Maart!! (zie je die 2 M-en, dat is geen toeval )
@Gekko Jaa dat moet zeker ook nog gebeuren. @Dianana Heb nog geen idee qua stijl, zie t wel wat ik leuk vind. Iig een beetje licht ivm kleine ruimte. Ik hoop wat van die echte oudere meubeltjes te vinden. Misschien beetje groen en bruin. Maar vriend vind dat wat minder. Wil zeker geen blauwe of roze kamer. En acryl is ook een goed idee.
Hey ladies, Goeiemorgen nog, sorryy Heb eerst even teruggelezen! Leuk zeg, al die meubeltjes opknappen. Het lijkt mij ook geweldig, ben alleen niet zo'n enorme klussen wat dat betreft, dus wij gaan voor nieuw haha. Helaas is onze babykamer nu volgestouwt met 3 kledingkasten, waarvan we er wel 1tje weg gaan halen, maar alles weghalen kan niet, want dan houden we niet genoeg kastruimte over.. Dus daar moet ik ff creatief mee omgaan omdat toch n schattig babykamertje te kunnen creeeren. Ik had gisteravond en vanochtend gele afscheiding.. Schrok me dood, dacht dat er een zweempje bruin in zat, dus ik dacht: geel, bruin, wordt.. rood................ aaaaaaaaaaaaaaaah. Dus vanochtend VK gebeld, maar ze verzekerde me dat een MK altijd begint met rood en dan bruin en dan geel... dus niet andersom. Gelukkig heb ik iemand gesproken op oktober forum die ook gisteravond en vanochtend gele afscheiding had en we zijn precies evenlang zwanger! Dus ik ga er maar vanuit dat t niets is.. Pff, ik vind die weken t/m week 12 echt nu al afschuwelijk zenuwslopend, vraag me af hoe ik dat door ga komen, kan me ook totaal niet op mn werk concentreren.............
Ik heb het zelfs aan mn vriend laten zien hahaha en hij zei: nee, dat is echt geel hoor, ik zie geen zweempje bruin of rood. Hahahahaha, how low can you go?!, naar je vriend met je wcpapiertje met afscheiding
Owh lieve Aily... dikke digiknuff... het komt goed... echt waar.... Doe je best.... en vergeet de rest... alles komt op zijn pootjes terecht...
Fijn om te weten Dianana... thanks... Dacht, ik ben gek geworden haha @ Gekko, dat is liief! Nu klink je vertrouwd als mijn moeder.... die zegt dat ook altijd! Ik zou het soms op dit soort momenten wel graag met haar of mijn schoonmoeder willen delen, want die kunnen het weten he
Ik ga ook douchen, had de straal alvast aangezet, kan t een beetje warm worden daar! Daarna moet ik aan t werk, spreek jullie i/d loop v/d dag!! XX
Zo... en ik voel me ineens zoooooo oud... hahahahahaha @ Dianana.... als die temp nou ff wil stijgen voor een ei..... of als er een ongi wil doorbreken... dan zou ik zooo blij zijn.... ik heb in ieder geval voldoende mv in huis...
Owh Esthertie.. je had gevraagd naar de stand van zaken mbt een baan aan mijn zijde..... in dit geval... geen nieuws is.... geen nieuws
idd gekko dat zou helemaal mooi zijn ! maar ik zou al blij zijn als ie is zoals nu ... vergeleken met de afgelopen tijd
Hahahaha... ja... aan de andere kant... ik zit al op een cyclus van 42 dagen... je zit zo aa de 60.....