Bij onderwerptools... kan je een abbo kiezen... je kan er zelfs nog voor kiezen met e-mail notificatie
nou gewoon net als anders een blaasontsteking die een nierbek ontsteking is geworden maar door antibiotica had ik een medicijn vergiftiging dus al met al behoorlijk ziek!! vandaar ook dat ik zolang niet op de site ben geweest
Ik dacht al dat het daardoor kwam... maar ik hoopte dat je gewoon heel erg druk was met je eigen zaak..... Nu weer helemaal beter??? Mijn moeder heeft trouwens ook heel vaak last van d'r blaas en die gebruik een speciale thee... gewoon preventief elke dag een kop geloof ik.... Zal ik eens vragen welke thee dat is of weet je het wel?
ja is goed als iets kan helpen probeer ik het gewoon uit!! ja ook ondanks ik ziek was toch mezelf door de nagels heen gesleept dus als ik klaar was was ik doodmoe
Hey meiden! Wat een gezelligheid weer hier! Esthertie haar beeb verkouden hahah! Beppie wat ontzettend vervelend voor je! Hoop dat je gauw opknapt!
Ik zal het eens vragen... zal wel even overheen gaan want ik weet eigenlijk niet precies wanneer ik mijn moeder weer zie...
ik probeerde een screenshot up te loaden maar het forum zit te zeiken dat het te groot is.... en als ik het nog kleiner maak kan je hem niet terugvinden.... dus dan hebben we niets meer aan het screenshot