@Aily Ik heb ook een kleine voorkeur voor een stoer ventje ipv een roze jurkjes meisje Probeer er gewoon van uit te gaan dat alles goed komt.
Ik heb wel echt een negatief gevoel bij een decemberkindje... Dat heeft ermee te maken (bijgeloviger dan ik dacht, nogmaals..) dat ik 3 mensen uit mijn familie ken die in december geboren zijn en alledrie zijn ze depressief en hebben ze een heel moeilijk karakter..
Hihi, ja, een stoer ventje ja... Ik heb er zelfs al over gedroomd!!! Ik merk ook dat mijn vriend dat helemaal te gek zou vinden. Alleen qua shoppen en knutselen (waar ik heeel dol op ben, mn dat laatste) lijkt een meisje me super leuk!! Nog n argument, ik vind het - hopende dat wij gezegend mogen zijn met twee kindjes uiteindelijk - ook het leukste als de oudste een jongetje is.
Heb je geen enkele voorkeur? Zou je niet stiekem nu heel graag een stoer mannetje erbij willen die je dochtertje straks kan beschermen enzo?
volgens mij krijg je wel een meid esth. ga maar vast wennen ze zijn best leuk hoor en ach roze hoeft niet toch mn meid heeft veel blauwe stoere kleertjes en loopt in t bos met grootste takken te slepen en zit vaak t hoogst in het klimrek
Ik ken ook genoeg mensen die in het voorjaar of zomer jarig zijn met een moelijk karakter! Maar ik ben zoiezo niet bijgelovig! Ik wil graag zo gauw mogelijk zwanger zijn, de maand waarin hij of zij geboren gaat worden maakt me geen klap uit! (trouwens wel respect voor wie dat wel heeft hoor!)
Ik ken er een aantal... ze varieren van december stoer tot redelijk normaal... (zover een mens het stempel normaal mag hebben)
nee eigenlijk niet t lijkt me leuk om het verschil tussen jongen en meid mee te maken maar het lijkt me ook heel leuk om de verschillen in karakter en uiterlijk tussen 2 meiden te zien stoere broer heeft ze niet zo nodig ze doet eigenlijk niet onder ... qua stoer zijn... bij een jongen het belangrijkste is gewoon dat ik graag nog een kindje zou willen
Ik heb trouwens een tante... die is zeker niet van december (al weet ik ff niet van wanneer wel) en die is eerste klas gestoord... en niet echt prettig... niet gevaarlijk maar ze zit zichzelf in de weg en voor haar gevoel zit de wereld haar in de weg... Dus gewoon heel zielig eigenlijk
Cool Dianana! Esthertie, als ik mn geld zou moeten inzetten, is dat ook op een meisje, maar dat komt m.n. doordat jullie gevreeen hebben ongeveer 4 tot 5 dagen voor je ei (toch? of is dat herberekend?) en mannelijke zaadjes leven max 2 dagen, het zijn de vrouwelijke zaadjes die het 4 of 5 dagen vol kunnen houden. De meeste kans heb je op een jongetje als je op de dag van de eisprong vrijt, want die mannelijke zaadjes zijn heel veel sneller dan de vrouwelijke zaadjes, dus als je dan voor de eisprong niet gevreeen hebt (en er dus niets 'klaarligt' om je eitje te versieren) zijn de mannelijke zaadjes dan het snelst. Nog meer kans heb je als je het dan op zn hondjes doet, want dan heb je de zaadjes al n eindje omhoog geholpen. Hihi, wat een verhaal he? Maar straks zullen we het zien, want ik ben benieuwd of dat waar is! Dus als jij nou een jongetje baart.. Wil overigens niet zeggen dat iedereen die op de eisprong vrijt een jongetje krijgt, want sommige mannen hebben onderontwikkeld mannelijk zaad en bij hen is dus het vrouwelijke zaad de verwekker van het kindje. Dat betekent dus wel dat , als je zo'n man hebt, belangrijk is op tijd te vrijen voor je ei, want de vrouwelijke zaadjes zijn dus langzamer!
Ahhh haha cool zeg dat je dat gevoel had!!!! Ik ben nu al benieuwd of t klopt!!!! Kunnen we niet een poll maken met daarin wat iedereen zegt wat de zwangeren krijgen? Hihi, lijkt me wel grappig. Net als met voetbal zeg maar