Gezien de verdeling Gekte onder de mannen en vrouwen in mijn familie.... ga ik voor een meisje..... Mijn tante is dan wel.... moeilijk... de mannen zijn van voor de geboorte tot aan hun tenminste 23 van god los zalkmaarzeggen.... Natuurlijk zal ik met een jongen blij zijn.... maar ook.... oneerlijk streng...
haha, en wanner kwam je daar achter? wist je het met 20 weken echo of heb je het een verrassing gelaten tm de bevalling? wat doe jij esthertie? echo of verrassing?
Hahaha Zou je denken? Als t zo'n meid wordt mag het ook Ik was vroeger zelf ook net een ventje. Voetballen, honkballen, hutten bouwen incl. stekeltjes. Hahaha
Poll is wel een leuk idee... gewoon bij de lijst erbij ofzow.... dan zetten we achter de Zwangere in kwestie je naam in de kleur dat je denkt dat het wordt.....
ik was overtuigt van een jongen man zei een meisje met de 20 weken echo .... meisje met de 3D echo nog een keer laten kijken ...
Gekko, dat had ik dus bij Aily! Aan de ene kant lijkt me een derde knul heel leuk omdat de twee jongsten dan heerlijk met elkaar kunnen banjeren! Aan de andere kant lijkt het me ook geweldig om moeder van een meisje te zijn!
@Aily Nou in jou verhaal geloof ik niet hoor. Ik krijg gewoon een jongetje hahaha. Nu er alleen nog even over dromen dan komt t uit. Vorige keer heb ik de week voor mijn miskraam gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Was de droom al helemaal vergeten totdat mijn vriend mij eraan herinnerde, bizar toch...?! Wij willen het graag weten ivm de praktische zaken. Jij? En een poll is een leuk idee.. @Gekko Wat grappig, beeld je je bij mij dan ook een super vrouwelijke vrouw in of dat niet?
Haha, ik denk ook dat ik een jongetje krijg hoor!!! En uitzonderingen bevestigen de regel he! Ik ben n poll aan t maken
Het is overigens wel interessant, ik denk wel dat dat bijdraagt aan je gevoel of iemand n jongetje of n meisje krijgt!