dat is van die kalender van ZP als je op google kijkt naar andere kalenders hebben die weer andere uitslagen
ben je zwanger , wat word het volgend e chinese kalender en klopt het | Yunomi bij deze staan heel andere uitslagen
bij mij klopte t niet ik was 27 jaar en datum van conceptie was juli/augustus had een jongetje moeten zijn dan volgens de kalender
bovenin de knop calculator als je daar op klikt staat vrij onderin dat stuk tekst rood gedrukt als je daar op klikt krijg je zo'n chin.kalender
hai dames.. me oudste leek op zijn vader en was bijna kaal en lichte haartjes en me jongste was net mij na geboorte en had een volle bos pikzwart haar en lengte van paar cm al me kids zijn nu overigens middelblond en ikzelf ook pff ik heb al de hele dag barstende hoofdpijn en ben zelfs vanmiddag van 15.00u tot 18.00u plat gegaan,maar niks helpt en heb ook nog auwwa aan me voet...doordat ik verkeerd/anders loop om de pijn op te vangen krijg ik last van me andere spieren in me been pfffffff wat dat lijstje betreft....ik denk Esthertie en Aily :een jongen (komt mss omdat het zelf stoere meiden zijn)Anz : een meisje (weet eigenlijk niet waardoor hihi)Mothertobe : een meisje verder weet ik zo ff niet uit me hoofd wie nog allemaal zwanger is...bonkt in me kop pfff
die kleine van mij had heel weinig haartjes op dr 1e verjaardag was t nog niet om over naar huis te schrijven is best goed gekomen nu ik denk echt dat esth. en aily een meid krijgen koppijn pffft kan zeggen neem paracetamol... maar dat zul je al gedaan hebben mss warme melk?
bij mij niet als t nu weer niet klopt heb ik van alle soorten 1 of t moet een 2ling zijn wilde wel graag 3 kindjes en met t tempo waar ik kindjes mee maak zie ik dat niet echt meer gebeuren
lieve allemaal na mijn turbulente afgelopen nacht ga ik er vandaag eens lekker vroeg in tot later allemaal en een fijn weekend voor iedereen x