hihihii idd ja had dat er nooit achtergezocht eerder iets van trekking schoenen oid ik krijg visite ben even weg hoor tot later
@bren Er zijn aardig wat klanten maar heb mijn administratieve werk er al opzitten. En ben n beetje gaar van de hele week werken.
wist ik ook niet!!! ik vind dat altijd super leuk eruitzien, met een lange blouse of tuniek erboven, maar weet nooit wat voor schoenen ik erbij aan moet, want ik kan echt niet mijn laarzen over een broek of tregging dragen aangezien mijn ass er dan echt uitziet... nou ja, eigenlijk niet uitziet dus. Hahaha. Heb brede heupen, dus je begrijpt
Thanks meissie! Wat heftig trouwens, dat je het al die tijd al voelde!!!! Heb je toen met 20wkn weeenremmers gekregen en ook in het ziekenhuis gelegen? Pfff, goed dat je doorgezet hebt hoor, de VKs hebben niet altijd gelijk
Hier ook een lekker luierdagje!!! Moet nog steeds douchen hihi. En het regent hier, moet nog boodschappen doen, totaal geen zin in Weten jullie vanaf wanneer misselijkheid meestal komt? Esthertie, ben jij misselijk incl. overgeven geweest?
nee geen weeenremmers gehad of in zh gelegen ik heb wel zelf vanaf die tijd bijna continu op bed gelegen en rust gehouden gelukkig heeft het niet doorgezet maar weet zeker dat het geen oefenweeen zijn geweest,want daar kwamen ze te veel en te snel voor over te lange periode en het kwam opzetten zodra ik bewoog om de 8 min en dan weer een uur lang,dan 2 uur en dan weer weg....en zoda ik opstond om bijv drinken te pakken kwam het weer heel raar alsof me lichaam het wilde afstoten was voor mij ook een raadsel,maarja na de bevalling wist ik waardoor het kwam
misselijkheid komt niet altijd bij me oudste ben ik ergens in de eeerste weken 1 dag misselijk geweest bij me jongste vanaf posi test tot 12 weken ong ...iedere dag overgeven en overleven op soepstengels en opkikkertje bij 3de zwangerschap ook nergens last,maar die heeft ook maar 6 weken geduurd en bij 4de zwangeschap wel misselijk en af en toe overgeven(vooral savonds) hier ook regen me vriend is net thuis van werk en moeten nog ff langs de bank...pffffffffffff heb zoooooo geeeeeeeeeeeennnn zinnnn
@bren Tot 17.00 uur. Alleen blijven we meestal nog hangen voor een drankje en ik rij met een collega mee, dus ga pas tegen 6-en weg. @Aily Ik ben rond de 8 a 10 weken misschien 5 x een beetje misselijk geweest. Duurde steeds maar n half uurtje ofzo en hoefde niet over te geven. Heb dus geluk gehad Voel me nu steeds beter
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustusmama's Esthertie: Aily Dianana Es22 Doudou Septembermama's Anz87: Aily Es22 Dora: Aily Es22 Oktobermama's Karine: Aily Dianana Es22 Aily: Aily Dianana Es22 Doudou Mothertobe: Aily Es22 Novembermama's Aangevuld met Doudou's voorspellingen!! Hihi, echt leuk om te zien!!
Nog een paar uurtjes dus! Pfff, je zult wel blij zijn als je straks lekker thuis bent! Lekker chillen! Over drinken gesproken: op alcoholvrij.com kun je proefpakketjes bestellen met wijn die niet naar druivensap smaakt maar nog lekker naar wijn maar dan zonder alcohol! Gaan wij denk ik proberen!
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustusmama's Esthertie: Aily Dianana Es22 Doudou Truelove4ever Septembermama's Anz87: Aily Es22 Truelove4ever Dora: Aily Es22 Truelove4ever Oktobermama's Karine: Aily Dianana Es22 Truelove4ever Aily: Aily Dianana Es22 Doudou Truelove4ever Mothertobe: Aily Es22 Truelove4ever Novembermama's ook ff aangevuld met mijn voorspellingen