Zo heb alles weer bijgelezen. K dacht vanmiddag ook ff dat t er bij aily wel twee kunnen zijn. Wilde t nog typen maar toch niet gedaan. Wij hebben wel n jongens naam is nog niet zeker maar nog geen meisjes naam. Is toch lastig zeker omdat we n spaanse naam willen Lig trouwens al lekker op bed, mannetje is op stap.
Heeyyyy dames!!!!! Hihihihi, wat lees ik nou!? Krijg ik er 2?? Dan zou ik echt stijl achterover slaan van verbazing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En heel blij zijn haha! Oh ja, en enorm opzien tegen de bevalling, aaahhh!!!! Ik ken niemand in onze familie of omgeving met een tweeling, maar heel toevallig zei iemand anders laatst op het forum dat je, als je snel na het stoppen met de pil zwanger bent, meer kans hebt op een meerling. Dus ja, het zou misschien kunnen.... En dan ook nog een jongen en een meisje Gekko, dank je wel, dat is echt een hele mooie voorspelling!!! Nou meiden, jullie zijn de eersten (na mn mannetje) dan die het horen als dat echt zo is Leuk he, om die voorspellingen zo te doen bij elkaar!!!! Ik denk ook dat Gekko een meisje krijgt, net als Dianana en Es!! Bij Bren weet ik 't niet zeker, denk een jongetje, net als True!
Volgens mij is iedereen al op stok Ga ik ook doen! Hoop morgen dat die lichtbruine vegen weg zijn na het plassen en ook dat vervelende ongi gevoel, want die combi van lichtbruin met ongigevoel doet mij veel te veel denken aan.. juist.. brrr. Sleep well ladies, xxxx
Ess; idd ik zie t nu! 4 pendels.. Nouuuu goed klussen komende week en dan hopen we allemaal dat ze alle 4 gelijk hebben ik voel me trouwens prima.. Vanaf 7.5 weken al niet meer misselijk heerlijk Ja gaat supersnel woensdag de (eerste officiele) echo.. Kunnen mn ventjes de nieuwe uk voor t eerst de beeb zien (ik had al ff gegluurd op de beurs natuurlijk) Ik ben touwens een oktobermama en karine ook ( zag je poll voorbijkomen) had in januari al heel vroeg getest 3w3d vandaar dat je missch. Op september uitkwam? vind t erg leuk om te zien dat de meningen j/m erg verdeeld zijn haha Zo denk ik er zelf ook over... Kan alle kanten op heb niet een heel sterk gevoel erbij...
Oohh dat is mooi! Lijkt me ook wel nodig na die gebroken nacht hier tot 06.00 geslapen.. Kleine werd wakker voor n fles melk en sliep daarna weer lekker tot half 8.. Zelf niet meer in slaap gekomen maar wel alvast de was weggevouwen.
Goedemorgen meiden (en papa) Wat leuk die voorspellingen Hahaha... Ben benieuwd... @ Aily: Hoe is het vandaag met je? @ Anz: Heerlijk he die echo... Toch wel weer spannend.. Ik mag 24 maart Hier alles goed, eigenlijk nergens last van behalve de vermoeidheid, dus dat is lekker!
Karine; echos zijn zo beetje de enige houvast tot je t gaat voelen he . Heerlijk om te zien de nieuwe uk 24maart lijkt ver weg maar de tijd vliegt voorbij, jij hebt natuurlijk ook de afleiding van n kleine vent
Goeiemorgen ladies! Gaat ook goed hier!! Zere boobies, maar minder dan gisteren, en moeizame stoelgang en nog steeds trekkerig gevoel in mn onderbuik. Had vanochtend ook buikpijn, maar dat neemt nu ik naar de wc ben geweest langzaam af. Heb ook lats van mn onderrug. Ik mag 18 maart, nu al aftellen he? Lekker dat jij bijna nergens last van hebt!!
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's Esthertie: Aily Dianana Es22 Doudou True bren79 Esthertie Gekko Engeltje Miss C September mama's Dora: Aily Es22 True bren79 Esthertie Gekko Engeltje Miss C Oktober mama's Anz87: Aily Es22 True bren79 Esthertie Gekko Engeltje Miss C Karine: Aily Dianana Es22 True bren79 Esthertie Gekko Engeltje Miss C Aily: Aily Dianana Es22 Doudou True bren79 Esthertie Gekko Engeltje Miss C Mothertobe: Aily Es22 True bren79 Esthertie Gekko Engeltje Miss C November mama's Anz op Oktober mama's gezet!