@Dianana Een vriendin van mij wist wat het werd maar vertelde het niet. Toen ik t kamertje ging bekijken zei ze: trek zelf je conclussie maar. Haha het was overduidelijk een jongens kamertje. Wij willen het wel weten omdat het gewoon handiger is. (vinden wij) Ga het ook niet geheim houden. Nu k er over nadenk komt de 20e week wel steeds dichterbij. K hoop dat ik a.s. dinsdag bij de vk meteen de 20 weken echo kan maken. Zou m dan wel met zo'n 18 weken willen, als dat kan/mag.
mij is verteld dat ze het met 20 doen omdat dan alles in beginsel is aangelegd weet dat de hersentjes nog helemaal glad zijn (niet van die opgepropte worsten zoals bij ons) ze kunnen met 20 weken goed zien of ze er wel zitten en of het hartje kamers heeft en de aorta goed is aangehecht weet niet of ze dat eerder ook al kunnen zien geslacht wel vanaf zo'n week of 18 ze doen die 20 weken echo ook niet later voor t geval dr iets helemaal fout zit dat zou het evt. nog afgebroken mogen worden later niet meer
veel noemen die weken echo de pret echo wat t dus ECHT niet is ! al is het wel gaaf dat ze dan ook het geslacht zeggen als je het weten wilt
@Engel Volgens mij kan t inderdaad al bij 16 weken, maar wacht liever nog ietsje langer voor de zekerheid. Ok, dus dat wordt t echt pas bij 20 weken gedaan. Maakt niet uit wachten we nog iets langer. We doen waarschijnlijk ook geen extra pret echo.
wie weet kan t wel al eerder hoor bij mij was t toen iig wat ze vertelden laten jullie nekplooimeting doen ? tenminste... willen jullie t weten ?
@Dianana Nee we doen geen nekplooimeting er is geen verhoogd risico in onze fam. of iets dergelijks, ik zit niet in een risico groep. En denk, wat heb je er aan om te weten dat het een kans van 1 op weet ik veeel hoeveel duizend dat t een afwijking zal hebben.. Vind die 3D echo's echt belachelijk duur, rond de 100,-. Daar kan ik straks een hoop luiers van kopen hahaha.
daar heb je gelijk in ja tis niet goekoop nekplooimeting deden ze bij mij standaard maar ik bedenk me nu... ik liep in het ziekenhuis mss dat t daar anders gaat ? heb nooit bij een verloskundige gelopen
@Engel Ciao Fijne dag!! @Dianana Bij de VK vragen ze of je het wil. Misschien is het in t ziekenhuis inderdaad standaard. Wij Willen geen overdreven roze of blauw kamertje. Heb al veel leuke dingen op internet gezien. Dit zijn wat voorbeelden, wil zeker iets doen met een muurschildering. Ons kamertje is alleen heel klein dus we moeten goed passen en meten. Bekijk bijlage 133550
owh die boom op de onderste rij de middelste foto das leuk zeg die laden kast is handig! die hebben wij ook als commode leuk hoor een muurschildering doe je dat zelf?
@Dianana Ja vind dat heel leuk. En ga dat zeker zelf of met een vriendin samen doen (die kan goed schilderen). Jij kan zoiets toch ook makkelijk zelf maken met jou creativiteit neem ik aan
weet t niet ben niet zo van de schilder zeg maar vind t heel mooi om te zien maar heb t nog nooit zelf gedaan ik wil op de babykamer een muursticker maken een gedicht of sleeping beauty oid
weet ja al wanneer jee gaat beginnen met het kamertje? moet je veel doen ? zijn de muren al strak bv en de vloer? sorry dat ik zo nieuwsgierig ben
@Dianan Oow een muursticker is heel cool!! Ik denk dat we over 2 weken langzaam gaan beginnen. De muren zijn structuur verf (vorige bewoners) en die wil ik glad hebben. Dus moet deze opnieuw doen en andere plinten. Er ligt een hele mooie vloer in dezelfde als in de woonkamer, ik had nog over. Beetje donker laminaat. Verder dus schilderen, kozijn schilderen, gordijn maken, meubeltje opkanppen, dekentjes/versiering/aankleedkussen naaien. Best veel dus, maar nog zat tijd en mijn moeder is super handig dus die komt ook vast helpen. Verder hebben we een wasbak in t kamertje wat mij heel hadig lijkt, deze zat er al. Nieuwschierig ben ik soms ook hoor Wat willen jullie qua kamertje?
ow wasbak das heel handig hoef je niet zo te sjouwen met het badje hier wilde de KH dat ze in dr kamer in bad ging... toen ze weg was deden wij t lekker in de badkamer scheelde heel wat gesjouw ik wil hier graag weer wit en nu met zilver en sterren kamertje is heel klein de commode van de kleine komt er in en een bedje... geen linnenkast . dr zit een nis in de kamer en daar maak ik een deur voor planken dr in en een roede en dat wordt dan de kast maar de commode geeft zo veel opbergruimte dat t eigenlijk niet nodig is maar wel handig voor de hangkleertjes lekker een handige moeder heb ik ook maar jij maakt volgens mij ook heel veel zelf