@Dianana K denk alleen niet dat t badje erbij past in t kamertje. Misschien anders alleen een tummytub (voorlopig). En ja in de badkamer is wel veel makkelijker. Wit met zilver is mooi, lekker fris. Denk ook niet dat wij een linnenkast doen, een grote commode en wat planken of een kastje aan de muur is voorlopig genoeg. Wel handig zo'n nis in de kamer, kan je makkelijk een kast van maken. Ik doe inderdaad veel zelf, mijn vriend heeft twee linker handen. Heb in dit huis bijna alles zelf gedaan. Laminaat leggen, behangen, schilderen, meubels in elkaar zetten, gordijnen naaien noem t maar op. Maar wil wel de groote klussen klaar hebben voordat ik met een bolle buik loop.
ja anders gaat t alleen maar in de weg zitten he ok jammer dat dat dan niet past maar ja weet je de eerste tijd spattert t nog niet zoveel maar na een paar weekjes wel al en dan is t veel handiger in de badkamer anders blijf je dweilen ik vind t t leukst om t zelf te doen hoor je hebt wel echt iets wat niemand anders heeft
@Dianana Inderdaad zou niet snel een kant en klaar kamertje in n babyshop kopen. Ik ga even eten&douchen, ouders komen zo langs. Hele fijne dag!!!!
mn man is ook erg handig we willen eigenlijk soort lambrisering in de kleine dr kamer maar tis nog vrij prijzig die planken gister in bed bedacht dat we dat best zelf kunnen maken maja je moet t wel weer ff doen soms is t een nadeel want je ziet hoe makkelijk je iets zelf kunt maken dat je niet gauw meer iets koopt aangezien je dan al vaak meer als t dubbele kwijt bent
Goedemorgen meiden! Moest veel bijlezen, stelletje kletskoppen! Esthertie ik zag mooie foto's voorbij komen van je toekomstige kamertje.. Heel mooi, hou ik ook wel van! Leuk dat je zoveel zelf gaat doen!
Verder gaan de meesten al weer richting ei, dus weer flink aan de klus! Ben ook benieuwd naar gekko, maar die komt morgen pas weer zeker?
ze was er gister even denk dat ze dr morgen weer is ik hoop wel voor dr dat ze nu of ongi wordt of een ei krijgt
Ja gekko zal wel gek worden van de onzekerheid! Als we nou met z'n allen flink duimen voor der! Ben benieuwd diaan wanneer je ei komt! Ik ga ook testen ja, vooral omdat mijn cyclus nog wat onvoorspelbaar is..
spannend he mel ik ben benieuwd offie bij mij weer zo knalt en dan 14 dagen later een andere knal test !!! BIJ IEDEREEN !!!
Als dat zo is diaan dan gaan we het vieren!! Er zit vlak bij de Hema vast wel iets waar je een heerlijk bakkie kan doen met een lekker taartje!! (ik denk dat alleen jij dit bericht snapt!)
ja mel... wat zou dat mooi zijn ! en dan ook nog eens voor iedereen wordt onze glazen bol ook groter! ben wel benieuwd of iedereen denkt dat ik een meisje krijg
je bent de enigste mel ze zeggen allemaal een meisje hier! en ik durf zeg niks meer te zeggen zat er de vorige keer redelijk naast zeg maar