mooi!!! leuk kastje, net een beetje als die stoel, ook zo leuk!! grote meide kamer ik denk waar staat dat nou op, maar volgens mij staat het op een bed he
ja hihihhi op t bed van mn ouders ik ging heel erg twijfelen of ik t nog wel mooi vond dus had t even in elkaar gezet ik maak t zelf ,en dacht ...ga ik nou nog door of koop ik wat
je doet het zelf schilderen.. of echt maken ? crea bea wou dat ik eens leuke ideetjes/inspiratie had om maar iets zelf te doen.
kastje kaalgehaald en geschilderd bedje is een bestaand bedje maar helemaal anders heb dr paneeltjes in gemaakt enzo t was heel tierelantijnerig
ah ik vind dat heerlijk om te doen baal ook van t weer als t wat beter wordt kan ik aan de linnenkast beginnen
ja nu is het weer er niet voor. mijn vriendinnetje doet het ook. die koop ook vaak 2e handjes kasjes en tafeltjes, en die gaat ze dan (in de tuin ook) helemaal zelf schuren, schilderen, bewerken enzo word ook echt mooi dan
ja misschien wel, ik kan het wel proberen straks met 2 simpele witte tafeltjes die ik heb, ff schuren, verven, kijken of ik het wat vind om te doen owja even een totaal andere vraag, (ff van de hak op de tak) ik ben al 2 dagen aan het tempen, had gister 36 en vandaag 36.2 hoe weet je dat je je ei heb? hoeveel graden zit je dan? ik stop hem trouwens onder me tong.. is dat wel goed? heb nog nooit getempt
ehm nou je of je je ei hebt gehad weet je pas achteraf je kan ff kijken op die van gekko dr FF maar dan wel die van vorige maand want deze gaat niet helemaal zoals t hoort
met je ei issie geloof ik laag ... een dip en dan blijft ie even wat hoger en met je ongi weer omlaag