ow okee wanneer die weer afneemt.. ik ga ff gekko opzoeken wil ff niet met ovu testen, waarom weet ik niet, maar ben er niet meer gericht mee bezig ofzo van moet, moet, moet wil het tempen eens uitproberen.
haha ikke diaan ik zit in de mmm en ik gebruikte altijd ovu;s maar over een paar dagen komt me ei langs, maar dacht gister laat ik eens met tempen proberen of ik hem kan vinden. ff geen ovu's behandeling is toch waarschijnlijk pas april. dus laatste x zelf. dacht doe eens wat anders
jaa en dan nog "maar" 1500 en zitten we al in deel 4 ik hoop wel dat we zwanger zijn als we uhm... wat zullen we afspreken? in deel 5 zitten ? ik bedoel, eerder mag maar later niet!
ah zie je wel ! ik dacht al dat ik gek was geworden het nadeel van tempen is geloof ik dat je t een tijdje moet doen om erachter te komen wanneer je ei precies en je moet al vanaf je ongi dr me beginnen
jah dat vink t goed id engel! laten we dat maar afspreken ik hou me altijd aan mn afspraken .... maar dat kan ik nu niet garanderen he
oow haha dus heb heeft geen nut ik gebruik morgen wel weer een ovu, en temp, kijken wat het verschil is/word stom he, ik ben nu gewoon iets aan het uitproberen terwijl het voor de laatste x zelf te proberen, net of ik het een beetje los gelaten heb, naja wel beter voor mezelf. merk dat ik al een hele tijd niet meer in een put zit
das goed engel ! helemaal fris en fruitig dr in stappen strakkies ik ga nu pas klussen als mn ei is gespot iemand hier zei dat vandaag weet ff niet meer wie ik dacht es of true of mel ja dan kan ik ze allemaal wel opnoemen die zei .... dan ben ik schoon vanbinnen geen oude zaadjes en troepies die het tegen kunnen houden mss zit er wel zoveel oude dooie zaadjes en vocht voor de ingang dat de verse lading dr niet door kan vond hem wel goed gevonden ! ga t ook maar eens doen
ik ga gewoon nog door met testen ... heb ze toch nog liggen en de gyn. heb ik gewoon laten staan op de 14e doudou had t laatst ook gevraagt aan dr gyn. en die zei dat uitsrijkje geen kwaad kon bij vroege zwangerschap en inwendige echo kreeg ik bij mn dochter ook dus daar ben ik niet zo bang voor
tis weeeeer ff afwachten deze ronde ff wijzigen ... hoe krijg ik t voor elkaar zeg 3500 berichten om 22.55 uur
ja dat zou best wel eens kunnen van de oude zaadjes enzo goed bedacht. dus over 2 weekjes, gauw al he. gelukkig dat het geen kwaad kan, hoef je je daar iig geen zorgen om te maken als je zwanger blijkt te zijn.