Papa, ik begrijp dat je graag op roze wil gaan deze ronde, gun het jullie van harte! Dianana, niet goed helaas, daarom ook zo weinig hier op het forum. Ze gaat weer wat achteruit dus het is echt afwachten of ze er doorheen gaat komen. Hoe gaat het met jou? Nog misselijk geweest?
das minder om te horen mel en logisch dat je er dan wat minder bent op het forum je hebt wel wat anders aan je hoofd
Mijn ovu test was vandaag trouwens nog donkerder. Gisteren waren de strepen even donker, vandaag was de teststreep donkerder dan de controlestreep. Denk dat ik dan morgen mij ei wel krijg?
ja he kan je lekker beppen ik mag graag voetbal kijken hoor maar z`n oefenwedstrijd vindik niet zo is toch niks te behalen
weet ik niet ken de nagels van beppie niet maar bren heeft wel nagel styliste gedaan dus ze kan een hoop met de nagels he
bren zegt datze niet zulke mooie nagels maakt als beppie ze ging ff bij lezen zeg tegen haar zitten al op 38 stelletje beppers zijn jullie zeg ik zit met mel en dianana meer niet
nee maak ze niet zo mooi ik ben er niet zo mee bezig meer maar eb wel een diploma all round nagelstyliste. maar mel ging niet steeds niet goed met je paard echt klote