hoi meiden hie ff een berichtje van mij me laptop scherm was kapot nadat ie gevallen was dus kon niet op ZP komen heb nu ff een scherm van me buurman in leen (ben zo blij nu hahahah) ik weet niet of ik dit weekend nog veel hie te vinden ben want moet gaan inpakken etc we gaan nl maandag t/m vrijdag naar centerparcs (joehoeeee) wilde wel ff melden dat dit een leuk klusweekje wordt want me ei is in aantocht hihihihihihi nu nog raak schieten ahhahahaa en dan komt alles goed ik zit nu eigenlijk best lekker(lees heel lekker) in me vel t.o.v afgelopen maanden vind ik,nu hopen dat dit invloed heeft hahaha mss tot vanavond of morgen zondag zijn we sowieso weg dan gaan we waarschijinlijk nog ff een graantje meepikken van carnaval hihihihihi tja we zijn en blijven limburgers he (echte mestreechteneren hihi)
[/ATTACH]das dr jas ze heeft er helemaal een scheef bekkie van omdat er een prop onder ligt vink zo schattig... helemaal in de croma
True, heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Centerparcs! Super goed dat je lekker in je vel zit. Meiden, we gaan allemaal op roze, ik voel het!!!
Ja... Beppie vermoed een blinde darmontsteking te hebben. De hele dag in ziekenhuis gelegen, maar ze hebben haar terug gestuurd. Was niet erg genoeg. Gekko is nog steeds wachtende op haar ei. Engeltje heeft naar ziekenhuis gebeld. Verbouwing duurt nog even. Ze worden op een wachtlijst gezet, dus kan nog even duren voordat er gestart wordt. Uhm.... dat was het geloof ik wel.... Sorry als ik iemand vergeten ben...
goh dat is nogal wat.... lijkt me heel pijnlijk vooor beppie arme gekko nog steeds aan het wachten op dr ei engeltje...potver kan ze nog langer wachten en jij ess bedankt voor de info
Ik ga er vandoor! Waarschijnlijk ben ik er na het weekend weer, of misschien de zondag al. Iedereen een fijn weekend!
Goeieavond Es22, nog bedankt voor je berichtje! Ik heb denet nog even mijn eigen ziekenhuis gebeld om het eea te vragen over de wacht lijst, zegt die mevrouw aan de tel dat er geen wachtlijst is ze zeg dat ik volgende maand gewoon moet bellen naar hun (eigen ziekenhuis) op de dag dat ik ongesteld word. Zij gaan dan bellen naar het EMC of er een plekje is voor mij. ik snap er niets van, zelf denk ik wel dat er een wachtlijst is, want in een ander topic hier waar ik af en toe klets zitten nog een paar (stuk of 6) meiden die wachten tot de verbouwing klaar is. en er zullen er buiten zp vast nog wel meer zijn. ik ben het even kwijt maar we hebben het net er overgehad thuis, en als ik volgende maand hoor dat er toch misschien nog een paar mensen voor ons zijn, dus wachtlijst, omdat ze maar 3 mensen per week doen, dan gaan we naar een ander ziekenhuis, of in Amsterdam of in Belgie, twijfelen nog. sorry voor het lange verhaal
wat is dat toch raar he snappen ze niet wat een impact dat heeft vind niet dat ze zo met mensen kunnen sollen als je nou de volgende keer belt om door te geven dat je ongi bent en ze zeggen dan wel weer dat er een wachtlijst is laat je je wel horen he !!! stelletje *$#@+*^$
nee ik denk dat die mensen dat zelf niet begrijpen, misschien worden ze er wel moe van dat 100 mensen per dag bellen over info. maarja dan moeten ze lekker ander werk zoeken als ik volgende maand hoor dat we een wachtlijst hebben, word ik denk ik wel een beetje boos en gaan we naar een ander ziekenhuis met ons dossiertje iedereen slaapt volgens mij hihi, voel me opeens zo eenzaam
Hey engel Idd dan zouden ze ander werk moeten gaan doen Met dit beroep hebben ze wel met emoties van mensen te maken...