Ja idd t was zeker lekker weer Ik ben aan de klus geweest in de schuur ... Aan t bedje van de kleine geknutseld
Bedje is ipc al klaar maar ik maak er nog een "kam" op En dan moet de linnenkast nog Ga ik morgen ook aan beginnen
Nou, laat dat PLEASE bij mij ook het geval zijn!!! Snap er niks van, heb toch echt buikpijn gehad van woensdag t/m vrijdag??? We wachten deze maand maar rustig af...
Ik zou me ook rotgeschrokken zijn hoor Aily! Bloed wil je 9 maanden lang NIET meer zien!!! Ik heb er natuurlijk geen verstand van, maar een sliertje zal inderdaad zoals True schreef gewoon een adertje zijn geweest. Volgens mij moet je flink vloeien bij een MK. Dus lekker relaxed proberen te blijven meid! En anders kom je maar gezellig kletsen hier, dan leiden wij je af!
Oooh meisje, geef de moed nog niet op! Wie weet is het jullie toch gewoon gelukt! Gaat het er echt niet meer van komen vanavond of morgenvroeg denk je? Jullie hadden al wel een paar keer geklust toch?
Helemaal nog niet geklust deze ronde... Xpres niet Zodat t allemaal schoon bleef Zit er naar uit dat t wel heel schoon blijft deze keer Naja mss onbevlekt ontvangen
Hahaha, persoonlijk ga ik wel voor die hele rits ja! Nu mijn ei en het zaad van vriendlief nog Hopelijk zijn ze het er mee eens!
Jeetje meid, wat ontzettend kl*te voor je! Is de ruzie zo heftig geweest dat het nu ook niet meer gaat gebeuren? Wij hebben ook wel eens ruzie, maar proberen dit altijd zo snel mogelijk uit te praten. Ik weet niet of je het er over wilt hebben, maar zoja, wij zijn er voor je!!
Ach es... Gewoon om stomme dingen tis alleen een beetje te hoog op gelopen Mss wil hij wel, maar ik moet er echt niet aan denken Hoop dat ik over dat gevoel heen kan stappen Vind t echt zonde van deze ronde maar denk echt dat t al te laat is
Jammer meid.... Ik gun jullie alle geluk van de wereld in de volgende ronde, mocht het echt niets meer uithalen deze maand.