ja redelijk goed genoeg om 2 keer te klussen hoop alleen dat t nog optijd was ... hoop dat ik straks nog een streepje heb anders baal ik zo zo zonde van mn pendel deze maand
Pendel is niet heilig Dianana... maar het zou wel weer zonde van de maand zijn.... Niemand hier heeft een voorkeur van voor een ongi... toch..?
dat weet ik wel ... geloof dr ook niet zo in ... maar goed t was leuk geweest denk dat als ik nu nog licht een streepje heb dat ik dan nog kans maak en op tijd ben geweest
eey diana als je een posi test heb springt je eitje binnen 24 tot 48 uur. en dan heb je ook nog 24 uur de tijd om te bevruchten dus ik denk echt niet dat je te laat bent hoor. maar heb je ei al gevoelt of voel je die niet echt?
na springen van ei heb ik nog 24 uur ??? ok bren dus vanaaf nog een klussen heeft nog zin... nou ik heb niks gevoelt maar ik voel meestal wel af en toe dan ie dr zit maar ik voel m eigenlijk nooit springen ik voel wel wat nu rechts onderin maar dat zou wel heel toevallig zijn pfffft bijna testen ik hoop zo dat ik nog wel licht een streepje heb...
Blijf het een heel erg verwarrend beeld vinden... een springend ei... (zeker nu we weer richting pasen gaan) Als ik met pasen een ei heb.... dan komen de pensels voor mei uit Maar eerst maar eens kijken wat voor een geintje mijn lichaam nu weer met me aan het uithalen is.... Meestal zet bruin binnen een halve dag door.... maar nu zelfs niets op inlegkruisje... alleen met de toiletgang wat bruin.... Mijn lichaam is RAAR
met pasen een ei ... 2 dagen na mn kleine dr 3e verjaardag! zou leuk zijn he als die pendels uitkwamen ... maareh Pendel is niet heilig he
Maar eerst maar eens kijken wat voor een geintje mijn lichaam nu weer met me aan het uithalen is.... Meestal zet bruin binnen een halve dag door.... maar nu zelfs niets op inlegkruisje... alleen met de toiletgang wat bruin.... Mijn lichaam is RAAR
vervelend he zou dr helemaal gek van worden kun je niet aan een van de vlossen hier vragen of t geen innestelling kan zijn ? dat je wel een ei hebt gehad hebt zonder temp stijging of dat dat echt niet mogelijk is
ja volgens mij als je ei gesprongen is ben je 24 uur vruchtbaar. dus als jou ei vandaag komt of gister avond dan heeft klussen zeker nog zin meis en is er dus nog niks verloren hoor. dus gewoon lekker klussennnnnnnnnnnn en niet geschoten is altijd mis geschoten he
snap ook niks van jou lichaam gekko ik zou gewoon bellen naar ha of een vk om te vragen hoe het nou zit wat het kan zijn gekko