In mijn volgende leven mag mijn man het meisje zijn... dan ben ik wel het mannetje!! Weet hij ook eens wat hormonen zijn!!
nee dat zit er niet in jammer genoeg hihihi maar dames ik ga er vandoor ik moet weer aan de arbeid tot vanavond dames
De LH-piek vindt 1 à 2 dagen voor de ovulatie plaats. Als vrouw weet je na het meten van de LH-piek dus dat je kans om zwanger te worden toeneemt door in de dagen die volgen gemeenschap te hebben met je partner
idd dat zou geweldig zijn !!! kunnen ze ook eens voelen dat t echt geen pretje is... moeten ze ook de krampen ed krijgen
Een vrouw is dertien tot vijftien dagen voor de volgende menstruatie vruchtbaar. Bij een onregelmatige menstruatie blijft het dus een beetje gissen. Bij een regelmatige menstruatie kun je dus goed uitrekenen wanneer jullie de meeste kans hebben zwanger te raken. Een eicel heeft een levensduur van 36 uur en is daarvan12 uur vruchtbaar. Een zaadcel ongeveer 72 uur. De zaadcel heeft echter ongeveer 6 uur nodig om aan te komen bij de eicel.
Ik denk dat je wel voldoende hebt geklusd Dianana... maar goed... zeker weten doe ik het niet... dit is zo'n als dan rekensom...
Is het alweer vrijdag dan Want dan moet ik snel aan de bak... zaterdag zit mijn huis vol met verjaardagbezoek
heel licht streepje ei .... is voorbij en nu weer t lange lange wachten ... tenminste... lang.... in vergelijk met jou.... is t zeer kort