Net heel even een krampje... ik ja.. het zet door.... maar ondertussen is krampje weer voorbij.... beetje gevoeligen linker (.) maar goed...
ik heb zomaar t idee dat mn ei op springen staat nu aangezien ik links een beetje pijn heb... vanaaf toch nog maar een keertje klussen dan ...
beetje, en maar 1 veeg (he lekker onderwerp) en een drup sliertjes nauwelijks, ik zou haast zeggen niet Voor ongi heb ik... als ik s'middags ongi wordt smorgens bruin. Maar... dat is meer, donkerder en sliertig.
Schrok er zelf n beetje van, als ik mezelf zo zie lijk k al wel een zeekoe. Hoe gaat dit de komende maanden worden Bekijk bijlage 135500
Niets.. helemaal niets...Meestal heb ik wel kramp, zin in zoet, hangerig en lusteloos... en bruin wordt alweer minder.... Ik ga ervan uit dat het niets is...
Esthertie... wat een mooi buikje begin je te krijgen.... Hoe groot zou je beebje nu zijn??? Wanneer heb je je volgende echo??
@Gekko Wat vreemd, hoop dat een van de vk snel een antwoord heeft. De baby zou nu tussen de 8,5 en 11 cm. moeten zijn. Ik ga zo even bellen voor de 20 weken echo. @Dianana Nee 1,5 kg nog maar. Hoeft ook niet al te veel bij hoor haha moet er straks ook allemaal weer af.
Hoop het ook Esthertie... Als je je buik ziet zou je niet zeggen dat er nog maar zo'n klein mensje in zit... maar misschien een hoop vocht zodat het kleintje lekker kan zwemmen??
@Gekko Nee inderdaad, ik voel ook dat mijn baarmoeder nog maar een stukje boven mijn schaambot uitkomt. Geen idee wat er dus allemaal in de buik zit nu