Als je nu gebeld wordt... ik ben het dus niet.. wil geen telefoontje van mijn moeder missen ivm het hondje... die ligt trouwens op intesive care... arme beest
hihihihi als ik die foto's van esth. zie ... ben 2 keer haar omvang die duw ik met een kontje zo de bossies in over jou kan ik niet spreken heb geen foto van je gezien ... maar ik ben ook erg lang mss kan ik wel op je kruin kijken
esth. vind je dat t snel gaat of juist langzaam ik vind t ongelovelijk je zit alweer bijna op 15 weken!
@Dianana Vind dat t op zich nog best snel gaat. Zeker nu na de 12 weken. Maar als jij zwanger bent zullen ze t nog niet zo snel zien..??
ik heb al een flinke pens van mezelf maar bij mn dochter zeiden ze met 20 weken al zo jij loopt zeker op t lessie was ook heel vroeg al te zien maar ik kon toen nog wel zeggen nee hoor ik ben gewoon zo dik
Nee ze is echt heel heel heel heel erg ziek.... (anders moet ze niet naar de uni gebracht worden) Enne Diaan... ik weet dat je lang bent.... maar ik ben ook niet klein(wel kleiner dacht ik) maar kijk je neer op een kruin die 1.76 hoog zit? Nee toch?
ik had een hele grote voorliggende placenta en heel veel vruchtwater als ik op mn rug ging liggen en mn buik in hield zag je heel goed de grote van het kindje en dat viel erg mee ze was 50 cm en 3785 gram iets wat je nooit zou zeggen bij de maat van mn buik
ne dan kijk ik idd niet op je kruin maar ik kan wel over je heen kijken zonder op mn tenen te gaan staan
Ik ga van die kangeroe schoenen halen... dan kan ik over jou hoofd heenkijken.... En jij hoeft alleen maar te blazen om mij dan in de bosjes te krijgen
nou ergens gelukkig maar als klein zou zijn met deze omvang dan ben ik ... een bal nu ben ik nog een tonnetje