Hahahaha... dan heb ik die van gister nog niet eens verteld.... daarvan wist ik er nog twee.. Nu weet ik er nog maar 1 van gister..
Dat ging over elven zoals in Lord of the rings... maar dan hadden ze wel vleugels... (drakenvleugels dat wel) en je had vier stammen de vuur, wind, ijs en aarde stam en die hadden ruzie, maar kwamen elkaar ook eigenlijk niet tegen en die bestreden de draken die het land verwoeste.. (daarom denk ik ook drakevleugels, elvenvleugels zouden schroeien) En toen raakte een vuurelf gevangen in een toilet in een ijself grot met een draak.... Vervolgens ontsnapte hij en kwam hij uiteindelijk een ijself tegen... en toen... ging de wekker...
sjonge jonge zeg ik droom ook wel hoor maar meestal ben ik 's ochtends vergeten waarover ook al weer weet dan nog wel dat ik gedroomt heb maar niet meer wat ...
nee nog niet papa was zich klaar aan het maken om weg te gaan gaat zijn baas bellen en daar was die nog ff niet van af dus opgegeven moment tel tussen schouderen haren doen hond uitlaten en dan gaat die nou richting zijn ouders had die eigenlijk al moeten zijn hihhi
Ahhh en nousje maar wachten Maar goed, als de baas belt... kan je moeilijk zeggen.. sorry, zit met mijn handen in het haar
hahaha ja en die vind het al zo moeilijk om te wachten hahaha en zijn nichtje ook maar ja hij kan moeilijk zeggen nou zoek het maar uit ben weg vandaag het is dat die bouw daar dicht zit anders had die gewoon moeten werken baas baalde er al van kost hem geld
Hoi meiden! Gekko, ik ben de hele week vrij!! Engel, succes bij de tandarts!! Dianana, fijn dat jullie toch nog geklust hebben! Wie weet is het nu gelukt, omdat je denkt dat het te laat was. Zul je net zien!!