goedemorgen meiden, hoe gaat het hier?! ondanks het goede weer een btje een baal dag, gisteren konde nr 12 haar zwangerschap aan.. (ben heel blij voor ze hoor maar ja het steekt wel) Ik Wil Oooooooook! *samen met jullie*
wij zijn in mei 2010 met de pil en toen tot augustus condooms gebruikt en sinds toen zijn we ervoor gegaan dus eigenlijk mag ik nog helemaal niet klagen, dus we zijn nu sinds 6 aug. echt bezig...
nee dat iss idd gelukkig nog niet aan de orde! heb net wel bedacht, als het deze maand niet raak is ga ik smeppen...
Dat is even pijnlijk MissC. Helaas duurt het bij de een wat langer dan bij de ander... Helaas horen wij bij de groep waarbij het langer duurt...
wat lief van je! heel veel mensen zeggen, meid wees er niet zo mee bezig want dan lukt het juist niet er zit natuurlijk wel iets van waarheid in maar ik kan er zo boos om worden... ik heb maar een keer tegen iemand gezegt die zei tegen me zei dat ik er niet zo mee bezig moest zijn! jaaa joh martijn zijn zaad denkt vast en zeker ownee heb je haar weer ze denkt er weer aan hoor, we laten ons lekker niet bevruchten...
hoe doen mensen die iui ivf of icsi krijgen dan ??? die zijn dr toch ook vol mee bezig kijk maar naat engel je kunt er dan alleen nog maar bezig wezen
Ik heb net eindelijk de echo dame te pakken gekregen en een afspraak voor de 20 wk. echo gemaakt op 11 april.. pff nog 5 weken wachten. De vorige echo was 5 weken gelden dus nu mooi op de helft.
als ik er antwoordt op had zou ik het je echt geven, denk ook wel dat het voor een deel een btje tussen de oren zit eigenlijk, dat het niet lukt als er teveel mee bezig bent! maar wat is te veel?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!