@dianana De eerste keer dat ik met de pil stopte waren wij er echt totaal niet mee bezig. Het enige wat ik toen had is dat ik de dag dat ik ongesteld zou worden een beetje zenuwachtig was. Toen heeft het 6 maanden geduurd. Deze keer waren we er meer mee bezig, bewuster en veel meer over nagedacht en was t de 1x keer raak. Het hoeft niet maar denk toch dat je lichaam op een soort spanning kan reageren. Maar ieder z'n mening en het blijft lastig. @Engel Gelukkig dat t allemaal mee viel bij de tandarts vandaag Een wortelkanaal behandeling is echt geen pretje. Dat had je je vast nog wel herinnerd, zeker zonder verdoving.
Ja dat is toch gek dat hij datzegt over de wortelkanaalbehandeling. Hij liet ook de foto's zien van me kiezen. Misschien heb ik nooit wortels gehad
is ook zo maar dan is t wel apart dat je de eerste keer dr niet mee bezig was en toen duurde t 6 maanden en nu wel erg dr mee bezig en dan is t meteen raak pfft bestond er maar een pilletje waardoor je dr niet zo mee bezig was ... of nee... een pilletje waardoor je "gewoon" meteen zwanger bent
@Dianana Tja zo'n pilletje zou wel heel handig zijn. Plop even je gedachten ergens anders op. Denk dat t ook veel uitkomst biedt in andere situaties.
Ik heb net even de zak met spullen van mijn collega opengetrokken en opgeborgen. Zat nog aardig wat in. Neem maar even een bloemetje voor d'r mee v/d week.
@Dianana Ja, ik weet niet maar wacht gewoon nog daarmee, collega neemt ook nog n tummytub mee. Als t zo door gaat hoef ik niets te kopen. Vrijdag is mijn vriend vrij en gaan we denk ik verf halen. En van dat spul om de muren glad te maken. Ga ook op zoek naar leuke stofjes. K vond nog n heel mooi plaatje, denk dat een muur deze kleur gaat worden met zo'n soort tak. Bekijk bijlage 135819
mooi esth. mooie kleur ook ga dr van het weekend ook mee beginnen ? laat je foto's zien van de vorderingen ? oke engel brr buikpijn... lekker een kruik dr tegenaan mss tot later
@Engel he bah buikpijn Bankhangze @Dianana Ja denk dat ik er dit weekend mee aan de slag ga en natuurlijk maak ik foto's Ik ga er ook vandoor, m'n moeder komt even een theetje drinken. Fijne avond allemaal!!
oke doei doei esth. tot morgen mss ik ga dr ook vantussen lekker filmpie kijken en niet al te laat naar bed
Wauw! Super mooi en rustgevend. Ik denk dat de kleine het ook heel fijn vindt een paar focuspunten op de muur en zwart kunnen ze heel goed zien.
goede avond allemaal alles goed hier? nog wat gebeurt hier? hier alles goed lekker gewerkt vandaag verder niks papa en nousje hebben het heel leuk gehad in de dierentuin