Goedemorgen iedereen! hoe staat het hier met de eieren, klussen?! Gekko al wat verandering in je temp? Bijna naar de ha toch?! Engeltje; het is onmogelijk om er niet aan te denken.. Helemaal als je de mmm ingaat. K vind t ook maar een fabeltje, bedoel; hoezo kan het je tegenwerken als je in je hoofd bezig bent met hetgeen wat je lichaam moet doen? Hoop dat de mmm een korte reis wordt voor jullie! *knuf*
Goedemorgen... Temp is ongewijzigd.... helaas en bruin is nu rood.... Maar... nog steeds zo weinig dat het niet op een inlegkruisje komt Ik moet heel heel eerlijk zijn. NU ben ik er echt heel erg mee bezig... Ik snap er niets van... *zucht* ik wil mijn lange 37 dagen cyclus terug!!!
Ik heb trouwens antwoord van de vk... Antwoord is in de vorm van een vraag... Kan je niet zwanger zijn Test even hihihihi
goede morgen allemaal pffff wat vervelend gekko je word er niks wijzer van :S digi knuf ook van deze kant. hoe gaat het verder hier met iedereen? hier gaat alles goed vanacht 2 x rare dromen gehad. 1ste x was ik zwanger van een 2ling had erg moeilijkk lag alleen maar op bed omdat voor mij lichamelijk erg zwaar was. en de 2e droom had ik een 3ling maar was er een vruchtje al vroeg overleden en de andere 2 deden het heeel goed
Nou ik wilde vandaag of morgen toch nog ff testen... Zaterdag mijn verjaardag, en ik wil wel heel graag een wijntje drinken
hahaha ja als ze uitkomen dan zou dat erg leuk zijn maar ik denk niet dat ze uitkomen hoor. maar wat zou dat leukkkkkkkkkk zijn ben benieuwt naar de uitlag van de test gekko hoop voor je dat je 2 dikke strepen krijgt
ook goed hoor we zitten weer te wachten ... jammer van t weer t was net zo mooi gister buiten bezig geweest lekker zonder jas t begon al een beetje te wennen
Na de afgelopen periode moeten die strepen echt knallen wil ik er een wijntje voor laten staan, db... dan heb ik er gelijk een stressfactor bij.. als de strepen knallen en het bloed dat druppelt.... lekker hihihihihi ik wacht gewoon nog steeds op een ongi