nee idd es dan weet je dus ook niet hoeveel DPO je zit en of t dus al innestelling kan zijn voor t zelfde geld is t je ei jullie hebben morgen zaadonderzoek toch ? sh*t dan mag je dus niet klussen
balen hoor dat je nu niet kunt klussen nu je ei waarschijnlijk er is kun je het zaadonderzoek niet opschuiven naar volgende week?
nu we het zo over eitjes hebben ik ben een paar eitjes aan het koken had ik zo`n trek in ineens hihih
Nee, als het mijn ei zou zijn geweest, zijn we nu toch te laat met klussen. En we willen ook wel erg graag weten of alles goed is bij mijn vriend. Hij wilde eigenlijk vorige week al inleveren, maar dat heeft hij niet gedaan. Toen voelde ik nl de buikpijn die ik altijd rond mijn ei krijg!
Ess je vriend wil natuurlijk ook weten wat of er iets met hem aan de hand is... en misschien is het wel een innesteling, of gewoon een verrekte darm... punt is, er geburd heel veel in ons lichaam waar we letterlijk... en figuurlijk geen zicht op hebben.... Als jij vorige week de pijn hebt die je normaal altijd hebt bij je eisprong...waarom zou die dan nu ineens anders zijn?