eitje op bren? Net hier een verhaal gelezen... vrouw test de hele tijd nega... maar denkt zwanger te zijn... ha bevestigd.. en mevrouw blijkt 18 weken ver te zijn!!!
bel gewoon en vraag bloedonderzoek aan kun je gelijk de rest ook laten kijken of t allemaal goed is mss komt er zwanger uit en mss niet maar dan weet je t wel zeker weg onzekerheid
Ik ga het idd maar doen, ze heeft vandaag telefonisch spreekuur... Dacht gister dat ongi door zou zetten maar niet...
goed zo gekko ! dan weet je t maar dit is ook niks je durft ook niks te doen ... bv wijntje drinken oid want stel nou dat t wel zo is!
Dat zeker... want op dit moment ben ik dat dus wel... ik had echt nergens last van, tot zondag, met dat bruin...
nou en als je dat doormiddel van 1 telefoontje en mss bloedonderzoek weg kunt nemen moet je dat gewoon doen !
Dat is dus helemaal waar... en mijn man denkt er ook zo over... en hij weet het ook allemaal niet meer... die zegt... ik weet nog minder dan jij....
ah ok ffies wachten nog dan enneh een koppig en onnozel wicht dat ben je niet hoor je lichaam daarentegen.... maar ja daar kun je ook niks aan doen
Hahahahahahaha Diaan... Gister dacht ik JA het zet door!! Ik had vlinders in mijn buik zo gelukkig was ik!! Kan je het je voorstellen?? Moet je nagaan hoe ik me vanmorgen voelde... toen het toch maar niet doorzette
eey gekko je bent niet koppig en onnozel en vind goed dat je gaat bellen die onzekerheid is ook niet goed en word je gek van. en je ha is er gewoon voor je hoor als je vragen hebt en wie weet wat er uit komt het zal je hopelijk in elk geval meer rust geven denk ik
Niet zo heel gek... Toen ik nog niet aan kinderen toe was en ik een angstig voorgevoel had was ik er ook dolgelukkig mee als het kwam... maar dan kwam het ook echt.... Niet van deze halfslachtige onzin!
kan me voorstellen na zo`n tijd wachten op iets dat je dan blij bent als je bloed ziet en zoiets hebt van ja het gaat door breken van jessss kunnen we eindelijk weer een nieuwe ronde in. en dat het dan nog niet door zet grrrrrrrrrrrr stom lichaam van mij