@Gekko Ben heel benieuwd. Ik zag net een site van een echo bureau (hier in de buurt) waar je voor 25,- een echo kan laten maken voor de geslachtsbepaling. Straks even vriendlief bellen of hem dat wat lijkt. Denk dat ik het toch wel leuk vind om het eerder te weten dan met de 20 weken echo.
Nou net gebeld. Ik MOET morgen nog een test zelf doen, en hoe dan ook overmorgen naar de ha. Eigen ha is er niet, maar ik moet naar een collega. Dan verder kijken. Ze wilde de vorige keer (10 jan) al een echo maken ivm die buikpijnen , maar ik (stomme stomme ik) vondt dat overbodig, zij dacht dat het door hormonen kwam, ik dacht ook door hormonen.. dus waarom een echo.
Haha esthertie is nieuwsgierig!.. ik ga gelukkig met 15+3 kijken (de uk zal dan met groei wel weer op 15+5 zitten) ben benieuwd of ze t dan zien! Gekko ben benieuwd wat je straks te horen krijgt..
Gekko; wat goed morgen ffies testen en anders vrijdag naar de ha.. T kan ook niet goed zijn. Buikpijn, bruin/bloed & extreem lange cyclus zonder ei... Spannend...
Oke, dus morgen zelf testen. Wel fijn dat je voor het weekend nog terecht kunt bij de HA. Ben benieuwd met welke voorstellen ze komen. En nu niet denken dat bepaalde dingen overbodig zijn. Laat je maar eens goed nakijken. Dan ga je je lichaam misschien beter begrijpen en vallen sommige dingen op z'n plek.
Goedzo gekko.. Eerst jij helemaal oke! er wacht gerust een klein beebje tot jou lichaam er klaar voor is!
Heel goed meid! Zou willen dat de situatie anders was voor je. In ieder geval worden er nu hulptroepen ingezet!
Geeft niks. Dan nog moet je jezelf na laten kijken. Zo lang een cyclus hebben is niet gewoon. Wie weet krijg je medicijnen waardoor je cyclus wat op pijl komt.
Hahahaha goede vraag..... geen idee. ik ben al vanaf mijn 14e aan de pil.... Kwam er met gesprekken met mijn moeder achter dat toen ik nog niet aan de pil was ik behoorlijk last kon hebben van mijn hormonen...maar voor zover ik weet was mijn cyclus redelijk stabiel toen....
Meiden ik ben er vandoor. Ga bij een vriendinnetje op bezoek! Misschien tot vanavond en anders morgen weer!
Hi meiden,, niets bijgelezen, is zonde van me tijd dat ik effies heb hier op kantoor. zie wel dat Gekko naar de ha gaat?? nog steeds geen ei/ongie ? ik kon trouwens net me profiel niet meer op, wachtwoord deed het niet meer. Iemand heeft dus op mijn profiel gezeten en het wachtwoord gewijzigd ???? en ik heb het echt goed gedaan, want ik heb dat wachtwoord overal, hyves en facebook.. vaag he?!?!