nog 17 berichtjes.... ik ben vanaaf weg dus het heugelijke feit van een nieuwe chica's zal ik niet meemaken denk ik ben benieuwd wie m deze keer aanmaakt of zal ik t nu alvast doen ?
wie weet dit nog ?? vroeger op school als er een leraar ziek was en je dus het 1e uur bv vrij had werdt je gebeld en moest diegene er weer twee bellen en die twee ook weer ieder twee zodat de hele klas wist dat je dus later kon komen hoe heette dit??? we kunnen dr gewoon niet opkomen
hallo dames zo we gaan dus al weer naar vol 4 jemig wat kletsen we toch ook veel hihihii iedereen lekker gegeten? wij hebben lekker teriyaki gegeten smaakte goed nu ff een bakkie drinken en dan gaan wij ff naar de ikea ff rond neuzen voor ons paleisje
papa zegt de telefoon kring maar ik weet het niet ik dacht iets anders maar kan er zo ff niet opkomen
zo nod en glazen bol staan ook al vast in vol 4 hoop dat de nod lijst deze maand in vol 4 helemaal roze gaat worden
nou dames vol plezier met het vol maken van dit topic en we zien jullie weer in vol 4 gaat ff de ikea onveilig maken
leuk bren ben ik ook vanmiddag geweest ik dacht ook dat t anders heette een telefoonketen oid maar dat is t niet pfffft zo stom ... kunnen dr echt niet opkomen
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's Esthertie: Esthertie, Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 September mama's Dora: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 Oktober mama's Anz87: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 Karine: Aily, Dianana, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Mel05 Aily: Aily, Dianana, Es22, Doudou, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 Mothertobe: Aily, Es22, True, bren79, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Karine, Mel05 November mama's Bonni:Gekko