nou knudde heb weer shag gehaald mis nog het laatse stukje motivatie denk ik terwijl en wondertje de beste stimulance moet zijn
ja is best lastig je moet er ff handigheid in krijgen maar ik heb nou geen nagels gezet hoor gewoon blanke lakje er over en een witte french randje met nagellak ziet er gelijk weer ff anders uit. maar snap dat je er van kapot bent het is een deel van je gezin en denk dat je haar al heel wat jaartjes hebt en al veel mee heb mee gemaakt en als het dan zo slecht gaat dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten je bent zo machteloos en kan niks voor haar doen terwel je dat zo graag zou willen doen
Papa, er komt een dag dat je er aan toe bent! En als die dag komt ga je het redden! Bren, begin al weer bijna te janken haha, zoals jij het omschrijft is het ook ja! Ik hou niet zo erg van nep nagels bij mezelf maar french manicure vind ik prachtig! Al kan ik dat ook niet mooi zelf hoor, ben een kluns wat dat betreft ! Truste Papa!
nou ik beschrijf het zo als ik me zou voelen als het een van mijn diertjes zou zijn. al mijn diertjes horen bij mijn gezin en zou me zo voelen als ik in die situatie zou zitten als jij nu zit. maar janken mag je best hoor gewoon doen zou het ook niet droog houden. je houd zoveel van zo`n beestje en als het zo slecht gaat dan mag je best een potje janken. hoop echt zo dat je paard jou meissie er weer helemaal boven opkomt en dat ze snel gaat opknappen ik zal duimen voor je meis en voor je paard. maar ik ga ook lekker een verdieping hoger slaap lekker en tot morgen maar weer denk ik en heeeeeeeeeel veel sterkte en een dikke digi knuf voor de rest ook trusten en tot morgen
Good morning er is alweer lekker gekletst hier!! Ik was gewoon super vorge wakker op mijn vrije dag en ben maar opgestaan en meteen een wasje in de machine.. Vraag me af wat er aan de hand is?? Misschien lente schoonmaak/opruim drang. @Bren Hoe is het met je. nog 2 daagjes....
Goedemorgen! Esthertie, lekker zo'n lente schoonmaak! Vaak is je hoofd dan ook gelijk weer opgeruimd als je huisje netjes is. Bij Bren gaat het spannend worden ja! Gekko, heb jij eigenlijk je ei al gevonden? Verder alles goed met iedereen?
Had eergisteren een positieve test en gisteren nog donkerder.. Zal mijn ei vandaag wel hebben denk ik. Door het gedoe met mijn paard alleen maar 1 keer geklust eergisteren dus mijn kansen zullen wel niet zo heel groot zijn deze ronde.
goedemorgen allemaal ja nog maar 2 dagen schiet al op maar het duurt ook nog zo lang hihihihi vandaag lekker werken dus gaat de dag ook sneller
@Mel Da's weer jammer dat je niet zo veel hebt kunnen klussen. Maar de gezondheid van je paard is ook heel belangrijk. @Bren Werkse vandaag
dank je dames komt wel goed lekker ff eruit. had ook ff dokter gebelt voor mijn vit d wat daar nou de uitslag voor was en die was wel wat lager maar niet zorgwekkend moest gewoon veeeeeel naar buiten en genieten van de zon en gezond eten @ mel jammer dat je niet veel heb kunnen klussen maar de kansen zijn niet verkeken hoor maar snap dat je hoofd er niet echt naar staat om te klussen je paard is veel belangrijker.