planning was 8 tot 10 weken zijn nu in de 6 week bezig. dus kan zijn dat ze optijd klaar zijn we zullen het wel gaan zien. ik ben zo werken dus een fijne dag en tot vanavond of tot morgen weer gekko
nee niet helemaal idd kapper geweest ff vestje gehaald voor de kleine helemaal niks in huis gedaan natuurlijk weer pffffft maar nu ga ik niet meer weg vandaag !!!
Sta op het punt een kat te vermoorden eerst een haarfestijn gemaakt vanmorgen.... en nu al vanaf half twee zeuren om eten..... en ik weet... als ik ze om half twee geef gaan ze om vijf uur weer zeuren en dan weer om tien uur...... onverzadigbaar die beesten..... Waar had jij eigenlijk je bank gehaald Dianana?
voor mijn poes staat er eigenlijk altijd voer maar die krijgt dieet voer (nierstenen en blaasgruis) dus die zeurt daar niet om bank bij carre wonen besteld
Mijn kat krijgt ook dieetvoer... zelfde als dat van jou en dan ook nog eens minder calorieen..... Die van mij eet namelijk tot ie kotst dan eet ie dat op en eet ie weer meer.... Daarom maar op gezette tijden... matig voer... Maar hij heeft altijd honger... dus hij zeurt er echt om....
ok ik snap hem die van mij mag eigenlijk ook niet zo veel maar wat ik 's ochtends in dr bakje doe staat er smiddags nog dus maar ze vind t niet zo lekker dus boeit haar niet zo
bij mij ook uit de buurt maar mn schoonmoeder had hem daar gekocht en het was garantie ... dus moest wel weer daar heen maar t was wel echt goede service
Dat is dan wel een voordeel....maar goed de bank wordt nu snel vervangen bij ons.... want na het "ongelukje" van de kat.... stinkt ie..... Ik kan niet meer op die plek zitten... ik ga gewoon over mijn nek....