Die van mij eet helaas alles.... wat ik s'morgens in het bakje doe is binnen 5 minuten op.... en als ik de dagelijkse hoeveelheid doe.... eet kat 1 maar een beetje.... en kat twee eet alles plus wat kat 1 laat staan op....
ja das niks he elke die lucht die omhoog komt... die van mij ziet er als nieuw uit ... maar goed hij is ook nog nieuw hij zit alleen voor geen meter meer die we nu hebben is een heel andere ook geen hoekbank meer moet ik nooit meer hebben ook trouwens
Ja wij hebben wel een hoekbank... heeerlijk vinden we dat.... eigenlijk ook weer op zoek naar een nieuwe hoekbank.. maar dan als het even kan met een afneembare hoes die je kan reinigen..... (of vervangen)
die ektorp van ikea is er ook in hoekbank alle hoezen afneembaar maar goed die vind ik ook voor geen meter zitten allemaal losse kussens die niet zo stevig zijn maar die zakken ook zo snel in dan
De kivik is ook afneembaar en zit al een stuk beter..... allleeeeeeen... de stoffen die wij dan leuk vinden.... zijn alleen maar vast te krijgen.....(etters)
nou de 1e dag vonden wij die hoekbank ook lekker zeker met zn drieeen lekker veel ruimte maar hij ging zo snel stuk en die nieuwe ook weer binnen 3 weken al dus ik ben dr een beetje klaar mee we hebben nu een rechte 3.5 zits hij is ook lekker ruim voor met zn 3en en straks mss met zn 4en kan niet wachten tot ie dr is
ok maar die ken ik niet zal eens kijken strakkies die hoezen van de ektorp zijn wel allemaal los te koop maar zijn zoooooooo duur kun je dr hoes niet laten stomen ? dan is t ook meestal wel weg
sja die van ons zit dus nog steeds heerlijk alleen hebben de katten hem finaal naar de knoppen geholpen..... onderkant ligt eruit..... zijkanten hangen eraan.... voering pluist eruit..... Nog speciaal gevraagd of de bank een beetje katbestendig was..... geeeeen probleem volgens de verkoper.... (wat n wabbeke) en ik zit dan dus meestal in de hoek.... man ligt op mijn schoot... 1 kat ligt er op zijn schoot en 1 op de mijne.... dus de hele bank ligt vol s'avonds.... Zitten wel te denken aan een driezits met dan een voetbank poef achtig ding....
Je hebt van die poeven waar je ook weer spulletjes in kwijt kan.... daar zit ik dan aan te denken.... Trouwens doen jullie iets met valentijn?
nee dan lukt t niet idd ... jammer ik wil ook met een los poef voornamelijk omdat ik dan ook makkelijker met de meubels kan schuiven bank aan de andere kant oid die poef vind die kleine ook wel lekker denk ik die hangt nu ook steeds op het hoekgedeelte als ze tv kijkt
Ja ze zijn wel lief... ze houden ook wel van ons.... Maar soms.... Ik doe een kaartje.. en als ie thuis is lekker iets lekkers eten
ben dr weer maar denk dat jij nu bijna weggaat ? ik ga eten maken pasta ik wacht nog steeds op jouw recept dus het wordt nu maar stroganof