hahahahaha... oepsie Tsja mijn liefje was vandaag aan de andere kant van eht land bij een klant.... dus dat duurd nog wel even voor hij thuis is... en ik voel me pffflllrrt dus geen zin om te koken... hem maar de keuze gegeven... linzensoep of patatjes.... zijn patatjes geworden....
Hij belde tien minuutjes geleden.... en hij moet nu anderhalf uur rijden zonder files.... Gelukkig staan die alleen rond amersfoort nu...en komt ie vandaag uit t noorden... Als ie uit het zuiden komt staat ie soms wel een hlaf uur of langer gewoon vast....
pfffft ok duurt nog ffies dus ik houd maar dat kramperige gevoel in mn buik weet niet zo goed wat t nou is of t gewoon mn darmen zijn of wat anders maar t voelt echt als hele lichte ongi kramp en heb ook een beetje last van mn rug moet gewoon nog 9 dagen wachten pfffffft
Naar is dat... vooral als je niet weet wat het is..... En dan duren 9 dagen nog heel erg lang..... Is dat gevoel anders dan anders?
nou ik heb normaal helemaal nergens last van ik krijg meestal pijn op de dag dat t doorkomt en de 4e dag nog een keer nu begon t al op 3 of 4 DPO voel me ook jankerig trouwens en kribbig
Twaalfde en veertiende dag? Of twaalfde en veertiende januari? Beide is nee trouwens....tussen een en drie januari eisprong, dat is dag 17 t/m 20 van de cyclus
Jankerig en kribbig ken ik..... ik geef op het moment maar het weer de schuld.... maar gisteren was ik ineens zielig.... waarom weet ik nog steeds niet.... Als die temp niet zo laag zou zijn en ik niet ongi was geworden zou ik haast iets denken.....
mss heb je dr deze maand wel 2 gehad op 1 en 4 feb maar dan had ie daarna hoger moeten blijven 3 sprongen lijkt me stug ik probeer wijs te worden uit je curve ik vind t gewoon..... zo raar
Ja ik vindt het ook raar.... wordt er geen wijs uit... als die morgen of overmorgen weer naar beneden schiet ga ik die curve maar eens op de tempkaartjes hotline hier zetten.....
mss wordt ik daar juist jankerig van ... de hoop hmm ik weet t ook gewoon niet zet een beetje zweverig nr op en je hebt me...dan moet ik echt slikken tegen de tranen
nou das geen gek id heb je zelf al eens op de kaartjes van andere gekeken ? mss zijn dr meer met zo'n curve?
Ik heb wel al van die schokkerige hotebots curves gezien die ik nu heb.... Maar bij geen een staat erbij dat er dag 15 een bruinverlies was... een voor dat bruinverlies liep die prima stabiel.....en dat heb ik niet echt gezien....
Ik de hele dag naar mn gebruikersinstellingenlijst (abbo's) kijken.. Geen activiteit bij jullie! vond t al vreemd maargoed... Net toch maar eens gaan kijken....ZITTEN JULLIE AL IN VOL.3!!!!! Ohohohoh... Heb k weer een boel gemist! Wanneer gaan de eerste testjes gebeuren? Word nu wel tijd voor roze he iedereeen!