ow echt? maar ik wil juist geen programma installeren... (dat gaat bij mij altijd fout ) dus ik wil gewoon een site waar ik alleen een liedje kan downloaden.
ow okee thanks "vroeger" wist ik een site waar je gewoon een liedje kan intikken en dowloaden zonder dat je het programma hoeft te installeren. maar weet niet meer hoe het heet
je kan itunes proberen maar moet je wel belaten geloof ik weet het niet helemal zker en dowloaden van het programma ook niet
ja datwel weer rond half zes ie ze er weer gaan straks lkker bij me ouders eten loop straks lekker die kant op
ow is het vlabij ? lekker hoor een ouderwets maaltijdje van ouders heb ik ook als ik weer eens bij me moeder ga eten, kan er dan zo van genieten
nou dicht bij best wel een half uurtje lopen denk ik ga er zeker van genietn gaan spaggettie eten maakt me moeder zo lekker dus word weer teveel eten denk ik en weer een te volle buik vanavond
ow dus je gaat lekker aan de wandel hahahaha heb ik ook last van dan het is net altijd iets lekkerder dan dat je het zelf doet of bij iemand anders eet
ja lekker aan de wandel vind het niet erg hoor lopen gister met dehond ook twee uurtjes buiten gelopen lekker hoor ja id net iets lekkerder maar bren is ook een toppertje in de keuken hoor
ow zo je bent alweer terug ook! hahahasorry was ff met die cd bezig.. heb even als een test 4 nummers gedaan, kijken of het lukt sneeuwen?! ik hoop het toch niet zeker! pff