ik ben echt blont he... ik kan nog niet eens een cd branden ik heb net 2 cd's geprobeerd (verziekt) want alleen nummer 1 staat erop en op de rest van nummers blijftie hangen, hoor je niks hahaha pff
haha ja denk het ook. papa ik ga even naar de apotheek, medicijntjes halen voor me moeder.. tot dalijk
Hee Mel, dank je voor de sterkte! En idd is het MMM heel erg slopend. Maar we hebben gekozen voor een kindje samen, en we willen ook nu het wat"moeilijker" gaat, doorgaan met MMM voor het vervullen van onze wens. We kunnen er niks aan veranderen, dus we zullen t er maar mee moeten doen, hoe pijnlijk t ook is......... Knuff terug voor alle meiden hier, leuk groepje hebben jullie hier!!!
Hi Brabbel, je verwoord het heel goed! ik zit ook in de mmm.. en Dianana der woorden: "het maakt niet uit hoe het er komt, de wens blijf hetzelfde" ik ga (hoop ik) volgende maand beginnen met ICSI en anders midden april. heel veel succes meis! enne je mag best mee komen kletsen hoor! is erg gezellig hier
@Engeltje: inderdaad niet fijn als je lichaam je voor de gek houdt @Brabbel: Goed dat jullie samen doorgaan. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Brabbel, je mag gerust mee kletsen hoor, wat engel zegt! We leven hier echt met elkaar mee en hebben het ook over andere leuke en minder leuke dingen!
Of natuurlijk gewoon alledaagse beslommeringen.... gewoon lekker kletsen dus... ook wel een gezonde afwisseling op alle slijm temp ei praat Maar nu wens ik iedereen alvast een heel fijn weekend... ik ben lekker in de stad geweest... niet zo heel koud vondt ik het.. maar idd niet zo warm als de afgelopen dagen...
hey meis, bedoel je misschien Downloads.nl | Zoeken naar muziek, audio downloads, download muziek downloaden, mp3, download muziek ??
MissC, hmm ik dacht dat het die site was maar snap um nie helemaal ik laat man het zo wel lekker doen, die heeft een andere site waar ik helemaal de ballen niet van snap wat moet ik toch zonder hem *zucht*