ben ik weer... nog geen rood te bekennen wel krampen...zal vanavond wel komen is bij mij de afgelopen maanden telkens 'savonds gekomen dus.... ff wat anders... gisteren zaten me vriend en ik te praten en dromen over ons toekomstige kindje samen...... we hadden het overof we het geslacht wilden weten voor de geboorte... nu is heet zo dat ik dat wel wil weten ,maar hij dus niet.. ik wilde het biji me eerste ook niet weten dus begrijp het wel,maa heb ook ontdekt toen ik zwanger was van me tweede dat dat best wel handig is ,omdat je het kamertje dan niet in standaard kleuren hoeft te schilderen en aankleden en qua kopen van kleding is veel makkelijker en leuker als je gericht kunt shoppen hij vond dat dat op zich dus ook wel een punt had... nu mijn vraag hoe zit dat bij jullie....willen jullie het weten of niet? en hoe denken jullie partners erover??? pffff ik mis op me toetsenbord het knopje van de letter R dus deze pakt soms niet vandaar hier en daar een typgeblekje hihihi
@True Het blijft toch nog 'n beetje spannend bij jou, ben benieuwd wat er vanavond gebeurd bij je (hoop niets natuurlijk..) Lastig wanneer de een het wel wil weten en de ander niet. Wij willen het allebei graag weten om de redenen die jij noemt, kleding, kamertje e.d. Ga het ook gewoon zeggen als mensen naar t geslacht vragen, heb niet de behoefte om dat 'geheim' te houden. Heb trouwens afgelopen week mijn collega's ingelicht, iedereen vond het leuk
hoi allemaal, @true, wij wilden het ook allebei weten. Het is heel handig voor de kleertjes en het kamertje, maar we vonden het ook leuk om halfweg al een keer verrast te worden. Nadat we het wisten hebben we het ook aan iedereen die er naar vroeg verteld.
nee hoor esthertie.....niet spannend voel gewoon aan alles dat het eraan komt...ofja beter gezegd aan me krampen en steekjes....enige spannende is wanneer komt het hahahaha ja en of me partner het defenitief niet wil weten......denk ik niet....want toen ik de redenen opnoemde had ie zelf ook wel zoiets van....owja das wel handig....maar als hij het echt niet wil weten wil ik het ook niet weten hihihi...ben nl een giga kwebbel/flapuit hihih en kan me mond echt niet houden tegen hem hihihi
had je trouwens wel al een testje gedaan of ook nog niet (ik heb niet alles teruggelezen, 't is veels te veel )
Wij vertellen het mijn vader, oma en broer pas als ik over de "magische" 12 weken ben. Net als de collega's en vrienden van ons beide... Dat klopt... daarom hoop ik het zo lang mogelijk verborgen te houden... De tweede is sowieso al anders (zegt men )
Ja lekker hoor! Beetje moe alleen, maar heb ik al een paar dagen dus mischien een griepje op komst.. Jij vanavond lekker aan een wijntje? Mag jezelf wel even verwennen hoor!
ja hoor mel we gaan lekker op de bank met een wijntje en een hapje heerlijk... en ik ben lekker aan de knutsel een relaxed weekend