goede avond allemaal hoe gaat het hier met jullie hier gaat het goed lekker gewerkt vandaag. en toen ik thuis kwam was daar een verrassing een klein lief meisje van 5 jaar was hier vanmiddag afgezet jullie raden vast niet wie
iedereen gtst kijken haha hier ook en nousje lekker op schoot in de pyama net lekker gedouched en zo haar bedje in
Mel, dank je wel! ja het is zeker heel spannend! wat erg van je paard! jeetje, en je kan zo weinig doen he sterkte ermee. Goed van je ei! ga je nog aan de klus? enne geen paniek, 1 x kan al voldoende zijn he
Misselijkheid en moe... Geen spugen gelukkig. Jij en papa lekker de kleine meid op bezoek? hoe voel jij je? Enig idee of t dit keer raak is? je nod is de 12e toch?
Gekko; je ei komt eraan aan je banner te zien! mag ook wel.. Je moet er lang op wachten zeg heb je wel eens overwogen om de zwangerschapsvitamines van etos te nemen? die kunnen je cyclus verkorten....?!
ja lekker hoor die meid hier of het raak is eet ik niet het gevoel wisseld een beetje en ja de nod rond de 12e
ben zo blij dat ik morgen een daggie vrij ben.. ben zo moe, loop om 1 uur al te geeuwen en dat ik echt de behoefte heb om te slapen. afgelopen weekend buikgriepje en aan de diar** en vandaag gewoon weer. bah stom weer!
Heeeee meiden en papa, Volume 3 alweer, zo zo.....!!! Mel, wat erg voor je. Wat zul jij in onzekerheid zitten over je paardje. Snap dat het klussen er dan minder van komt. Engeltje, wat een super goed nieuws voor jullie. Het kan nu gewoon niet meer lang duren voordat jij op roze gaat!!! Hoop het zo!!! Bren, bijna weekend! Dan weet je meer. Wie weet is het toch nog gelukt, ondanks dat je ongiverschijnselen hebt. Alle ongiverschijnselen kunnen ook zwangerschapsverschijnselen zijn. Dat is wel frustrerend he, maar ook wel weer hoopvol.
Es dank je wel! ik hoop het ook weer een nieuwe pendel voor maart, ik hoop echt dattie uitkomt. het zijn er wel een hoop he
Het zijn er inderdaad veel voor maart. Ik hoop toch dat Anais gelijk heeft, want dat zou deze ronde al zijn!